شاخص عملکرد رستوران انجمن ملی رستوران ها (RPI) در ماه مه زیر 100 در قلمرو انقباض باقی ماند. با این حال، با افزایش جزئی از آوریل 98.8 به 99.1، پتانسیل رشد وجود دارد. مقادیر شاخص بالای 100 نشان می دهد که شاخص های کلیدی صنعت در حال گسترش هستند، در حالی که مقادیر شاخص زیر 100 نشان دهنده دوره انقباض است. بدون در نظر گرفتن همه گیری زم، که RPI به 95 کاهش یافت، شاخص ماه می کمترین میزان از سال 2010 است.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
شاخص انتظارات، که چشم انداز شش ماهه اپراتورهای رستوران را برای چهار شاخص صنعت (فروش در فروشگاه های ی،ان، کارکنان، هزینه های سرمایه ای و شرایط تجاری) اندازه گیری می کند، در ماه می به 99.6 رسید که نسبت به ماه گذشته 99.5 اندکی افزایش داشت. اپراتورهای رستوران در مورد فروش و اقتصاد در ماه های آینده نامطمئن هستند.
در ماه مه، اپراتورهای رستورانها کاهش خالص فروش در فروشگاههای مشابه و ترافیک مشتریان را گزارش ،د و همچنان به اصلاح نرمافزاری که در اوایل سال 2024 آغاز شد، ادامه داد.
ساعت بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را حذف نمیکنند، و حجم بار به بارهای جابهجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
کالیفرنیا معمولاً حدود 40 درصد از حجم بار کامیونهای تولید ملی در ماه اوت را به خود اختصاص میدهد و آن را به بازار غالب برای حجم سردخانه (ریفر) تبدیل میکند. محصول برتر در این ایالت کاهو و توت فرنگی است (که 32 درصد از بارهای هفته گذشته را تشکیل می دهد) که عمدتاً در منطقه سالیناس/واتسونویل در بازار حمل و نقل سانفرانسیسکو رشد کرده است. بر اساس گزارش USDA، حجم این محصولات در هفته گذشته به ترتیب 2 و 1 درصد افزایش یافت.
ظرفیت داور ،وجی محدود بود و به دلیل افزایش 4 درصدی حجم، نرخ های حمل و نقل خطی با 0.02 دلار در هر مایل به 2.38 دلار در مایل افزایش یافت. در خط اصلی ،وجی منطقهای که به سمت ج، به لسآنجلس میرود، نرخهای اسپات ریفر با 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.61 دلار در هر مایل رسید با افزایش 7 درصدی حجم در هفته گذشته با افزایش 4 درصدی حجم. در خط شماره یک منطقه ای ،وجی از ج، به لس آنجلس، نرخ های رفر اسپات در هفته گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.61 دلار در هر مایل رسید.
نسبت بار به کامیون
حجم ارسال بار داور در هفته گذشته در درجه اول ثابت بود و 21 درصد کمتر از سال گذشته است. بر اساس گزارش USDA، حجم تولید بار کامیون در هفته گذشته 2 درصد کمتر از سال گذشته بود و حجم کالیفرنیا نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش داشت. پست های تج،ات باربری در هفته گذشته 11 درصد و در سال 22 درصد کاهش داشته است که منجر به افزایش 14 درصدی نسبت بار به کامیون (LTR) به 7.12 شده است.
نرخ های نقطه ای
میانگین ملی کشتیر، خط کشتیر، برخی از ضررهای هفته قبل 0.05 دلار در هر مایل را دوباره به دست آورد و هفته گذشته تقریباً 0.02 دلار در هر مایل افزایش یافت. با کمتر از 1.97 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی ریفر تقریباً مشابه سال گذشته و 0.01 دلار در هر مایل کمتر از میانگین 3 ماهه است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-restauranteurs-eye-storm-clouds-on-the-،rizon