گزارش داور: اپراتورهای رستوران به طور قابل توجهی خوشبین تر هستند - DAT Freight & Analytics
انتشار: دی 18، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

گزارش داور: اپراتورهای رستوران به طور قابل توجهی خوشبین تر هستند - DAT Freight & Analytics


شاخص عملکرد رستوران (RPI) در ماه اکتبر 1.6 درصد افزایش یافت که به دلیل بهبود قابل توجه چشم انداز اپراتورهای رستوران در مورد شرایط تجاری است. RPI، یک شاخص ،یبی ماهانه که سلامت صنعت رستوران ایالات متحده را ردیابی می کند، در اکتبر به ارزش 100.4 رسید، در حالی که در سپتامبر 98.8 بود.

با داده های DAT iQ واضح ترین و دقیق ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=videoseries[/embed]

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

در ماه اکتبر، شاخص های وضعیت فعلی RPI بهبود نشان دادند، به طوری که اپراتورهای رستوران برای اولین بار از دسامبر 2023 افزایش خالص فروش در فروشگاه های مشابه را گزارش ،د. علاوه بر این، اپراتورهای رستوران خوش بینی قابل توجهی نسبت به شرایط تجاری آینده در طول دوره نظرسنجی نوامبر ابراز ،د.

شاخص انتظارات، که چشم انداز شش ماهه اپراتورهای رستوران را برای چهار شاخص صنعت اندازه گیری می کند، به 101.2 رسید که این اولین بار در هفت ماه گذشته است که این مؤلفه آینده نگر از 100 فراتر رفته است. اپراتورهای رستوران به طور قابل توجهی نسبت به رشد فروش و اقتصاد خوش بین هستند. در ماه های آینده

ساعت بازار

همه نرخ های ذکر شده در زیر، هزینه های اضافی سوخت را حذف نمی کنند، و حجم بار به بارهای جابه جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته، ما بر بازار حمل و نقل Yuma، AZ، \u200b\u200bمعروف به "پایتخت کاهوی زمست، جهان" تمرکز می کنیم. تامین می کند حدود 90 درصد از سبزی های برگ دار در ایالات متحده در طول زمستان مصرف می شود. نرخ های داور معمولاً در حوالی سال نو به اوج خود می رسد و در مقایسه با سال 2023، سال 2024 تقریباً 1٪ بالاتر با میانگین 2.40 دلار در هر مایل به پایان رسید. حجم بار کامیون در همان بازه زم، 15 درصد بیشتر بود.

خطوط منطقه ای با حجم بالا از جمله یوما به لس آنجلس در حال حاضر به طور میانگین 3.57 دلار در هر مایل هستند که تقریباً 0.50 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته است. Ratecast پیش بینی می کند که نرخ ها در هفته گذشته در این خط به اوج خود رسیده و تا پایان ژانویه تقریباً 1.00 دلار در هر مایل کاهش یابد. در هفته گذشته شرکت های یوما به دا، به طور متوسط \u200b\u200b2.62 دلار در هر مایل پرداخت ،د که تقریباً 0.50 دلار در هر مایل بیشتر از دسامبر 2023 بود.

نسبت بار به کامیون

از آنجایی که امسال روز سال نو به چهارشنبه رسید، هفته گذشته یک هفته حمل و نقل دو روزه بود که باعث شد مقایسه های متوالی و سال به سال بی اثر شود. روز سال نو در یک دوشنبه دو سال قبل بود و شروع آن سالها را هفته های حمل و نقل بزرگتر کرد. با این حال، میانگین بار داور و تج،ات پس از روزانه با فعالیت هفته 1 در سال های قبل سازگار بود. در نتیجه، نسبت بار ریفر به کامیون در هفته گذشته (LTR) در سال 2025 از 16.58 شروع شد.

نرخ های نقطه ای

ظرفیت داور در هفته گذشته به خوبی کاهش یافت و 0.04 دلار در هر مایل افزایش یافت و به میانگین ملی 2.22 دلار در هر مایل رسید. در آن سطح، نرخ های حمل ونقل خط کشتی ر، در چهار هفته گذشته 0.21 دلار در هر مایل افزایش یافته است، اگرچه این معمولاً اوج حرکت نرخ فصلی را نشان می دهد.

طوفان زمست، ب، ممکن است تغییر کند زیرا فرستنده ها مقررات محافظت در برابر یخ زدگی (PFF) در حمل و نقل خشک را برای جلوگیری از یخ زدگی در حین حمل و نقل انتخاب می کنند. رویداد گرداب قطبی در اواسط ژانویه سال گذشته منجر به افزایش 0.07 دلاری نرخ داور در هر مایل شد، با تأثیر مشابهی که در این هفته انتظار می رود. نرخ حمل و نقل خط ریفر در حال حاضر 0.03 دلار در هر مایل کمتر از ابتدای سال گذشته است.

گزارش های هفتگی


منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-restaurant-operators-are-considerably-more-optimistic