در ماه جولای، ساخت مسکن مس، برای خانه های تک خانواده با نرخ 851,000 آغاز شد. بر اساس گزارش ها، این 14.1 درصد کمتر از رقم تجدید نظر شده ژوئن 991,000 است که پایین ترین رقم در چهار سال گذشته برای صنعت است. اداره سرشماری ایالات متحده. در مقایسه با ژوئن 2023، آ،ین نتیجه 14.8 درصد کمتر بود. برای شرکتهایی که به دنبال سیگنالهای تقاضا برای بهبود بازار بار کامیون هستند، نتایج جولای نشان میدهد که بازار همچنان در آستانه کاهش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو، که ممکن است در ماه آینده رخ دهد، در حال نرم شدن است.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
پروانههای ساختم، بخش آیندهنگر گزارش و نشاندهنده تقاضای بار کامیون در آینده است که 4.0 درصد کمتر از نرخ تجدیدنظر شده ژوئن 1،454،000 و 7.0 درصد کمتر از نرخ 1،501،000 جولای 2023 است. مجوزهای تک خانواده به میزان 938000 بود. این رقم 0.1 درصد کمتر از رقم تجدیدنظر شده ژوئن 939000 و 1.6 درصد کمتر از سال گذشته است.
رویترز گزارش داد که خانهسازی تکخانواری در ایالات متحده در ماه جولای به پایینترین حد خود در 16 ماه گذشته رسیده است، که احتمالاً به دلیل طوفان بریل و عرضه بیش از حد خانههای جدید به دلیل کاهش نرخهای وام مسکن و قیمتها باعث کاهش فروش شده است. پنجمین کاهش ماهانه متوالی در خانهسازی که توسط و، بازرگ، در روز جمعه گزارش شد، نشان میدهد که بازار مسکن در ابتدای سهماهه سوم کاهش یافته است. کند شدن کار بازار همچنین بهبود بازار مسکن را به چالش می کشد.
ساعت بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را حذف نمیکنند، و حجم بار به بارهای جابهجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته، ما بر منطقه ج، غربی، از جمله تگزاس، اوکلاهما، آرکانزاس و لوئیزیانا تمرکز می کنیم. با توجه به شاخص وضعیت بازار DAT (MCI)، انتظار میرود ظرفیت تختهای مسطح در این هفته، بهویژه در بازار غالب هیوستون، بسیار کم باقی بماند. حجم و نرخ نقدی در هیوستون به ترتیب 22 و 6 درصد بیشتر از سال گذشته است.
در مسیر پر حجم غرب به لوبوک در میدان نفتی حوضه پرمین، حجم در سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است که منجر به افزایش 3 درصدی نرخ حمل و نقل خط در مدت مشابه شده است. در دومین خط فعال بازار مرزی در ال پاسو، حجم بار کامیون ها و نرخ های لحظه ای 27 درصد و 4 درصد بیشتر از سال گذشته است.
نسبت بار به کامیون
حجم پست بار تخت در هفته گذشته 9 درصد افزایش یافت زیرا فرستندهها در پایان ماه و سه ماهه به حجم بالاتری رفتند. تج،ات حامل 8 درصد کاهش یافت زیرا شرکتهای حمل و نقل در هفته بازرسی ترمز مرخصی گرفتند و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته با 18 درصد افزایش به 11.36 رسید.
نرخ های نقطه ای
حتی اگر حجم بار ملی در هفته گذشته 3 درصد کاهش یافت، شرکتهایی که در هفته بازرسی ترمز استراحت می،د، منجر به ثابت ماندن ظرفیت در 1.97 دلار در مایل شد. نرخ حمل و نقل خط مسطح 0.04 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است و تقریباً مشابه سال 2017 است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-more-،mes-under-construction-are-not-resulting-in-higher-flatbed-demand-2