
بروزرسانی: 03 تیر 1404
گزارش تخت مسطح: بازار نشانه هایی از پایین آمدن را نشان می دهد - DAT Freight & Analytics
شاخص ACT Research For-Hire Trucking با 4.8 امتیاز در ماه آگوست به 54.5 با تنظیم فصلی (SA) از 49.7 در ماه جولای افزایش یافت. این بهبود منع، کننده تقاضای رو به رشد کالا و تعیین موجودی از قبل است. مصرف کالاهای بادوام در سه ماهه دوم 4.2 درصد افزایش یافت، واردات و موجودی انبارها در حال رشد است و محموله های برون مرزی در حال افزایش است.
تیم دنویر، معاون رئیس جمهور و تحلیلگر ارشد در ACT Research، گفت: «هرچند، پیش قرار دادن قبل از حملات احتمالی بندر ساحل شرقی، بخشی از داستان است. علیرغم قدرت اقتصاد ایالات متحده در سال گذشته، تقاضای استخدام با گسترش ناوگان خصوصی در 18 ماه گذشته سرکوب شده است، علیرغم اینکه هزینه های عملیاتی شرکت های حمل و نقل حدود 40 درصد در هر مایل کمتر بوده است. داده های اخیر نشان می دهد که رشد ناوگان خصوصی در حال تعدیل است و احتمالاً ادامه خواهد داشت. یک توسعه مطلوب و ضروری برای بازگشت حجم به بازار اجاره.»
شاخص ACT For-Hire Trucking بر اساس بررسی شرکت هایی است که درجه و تغییرات جهت گیری در آمار عملیاتی در شاخص های انتشار را اندازه گیری می کنند (خوانش های > 50 نشان دهنده رشد و خوانش است.
بارهای ون خشک و کامیون ها را در DAT One، بزرگترین بازار باربری درخواستی آمریکای شمالی پیدا کنید.
همه نرخ های ذکر شده در زیر، هزینه های اضافی سوخت را حذف نمی کنند، و حجم بار به بارهای جابه جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته، تمرکز ما بر بازار حمل و نقل کارولینای شمالی است که هفته گذشته توسط طوفان هلن ویران شده است. با توجه به جس تام،مدیر عامل شرکت All Hands and Hearts، در مصاحبه ای از اشویل، کارولینای شمالی، "ما شاهد ویر، مانند برخی از بدترین طوفان هایی هستیم که دیده ایم ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می دهد. من در طول 15 سال هرگز ندیده ام که تعداد هلیکوپترهایی که برای تحویل تدارکات بر فراز آن پرواز می کنند، زیرا جوامع قطع شده اند. ما تا روزها و هفته ها از تأثیر کامل این طوفان مطلع نخواهیم شد زیرا رانش زمین جاده ها را بسته است و پذیرش سلول هنوز خاموش است.”
بسیاری از جاده ها، از جمله جاده های بین ایالتی 26 و 40، همچنان بسته هستند و انتظار می رود باقی بمانند بسته برای ماه ها در مورد بین ایالتی 40، که از طریق تنگه رودخانه کبوتر می گذرد و اشویل، NC و نا،ویل، TN را به هم متصل می کند، دیوید اوچیامامدیر ارتباطات غرب با NCDOT، گفت: "I-40 برای آینده قابل پیش بینی به طور نامحدود بسته خواهد شد. آب آنقدر بالا رفت که تمام درختان، بوته ها و خاک هایی را که به حمایت از جاده کمک می کنند، از بین برد.»
در هفته گذشته، تعداد پست های بارگیری ملی 12 درصد افزایش یافته است که 23 درصد بیشتر از سال گذشته است. در عین حال، تج،ات شرکت های حمل و نقل نسبت به هفته گذشته 7 درصد کاهش یافت. در نتیجه، نسبت بار به کامیون 20 درصد افزایش یافت و به 15.72 رسید که بالاترین میزان در سه سال اخیر در هفته 40 بوده است. این هفتمین هفته متوالی افزایش در این نسبت است.
در بزرگترین بازارهای نقطه تخت و تامین کنندگان مصالح ساختم، در امتداد ساحل خلیج ،، پست های بار در هیوستون و نیواورلئان هفتگی 27 درصد افزایش یافت. پس از صاف بودن هفته قبل از طوفان هلن، پست های بار تخت در منطقه ج، شرقی 14 درصد در هفته به هفته افزایش یافت، 23 درصد در هفته در طول هفته در امتداد خم بزرگ فلوریدا (5 درصد افزایش در هفته نسبت به هفته قبل از آن) و 68 افزایش یافت. ٪ هفته در هفته (81٪ افزایش در هفته نسبت به هفته قبل) در تالاهاسی، جایی که طوفان هلن به ،وان یک رویداد رده 4 به خشکی رسید.
نرخ حمل و نقل خط تخت با یک پنی دیگر در هر مایل در هفته گذشته افزایش یافت و به میانگین ملی 2.00 دلار در هر مایل رسید، این دومین بار در سه ماه گذشته است که نرخ های نقطه تخت، بدون احتساب سوخت، بیش از 2.00 دلار در مایل بوده است. نرخ حمل و نقل خط مسطح 0.11 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته، 0.10 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است و با میانگین سه ماهه بعدی ی،ان است.
حجم تخت های مسطح در سطح کشور 8 درصد وزنی کاهش یافت، اما در تالاهاسی، جایی که طوفان هلن به خشکی رسید، تقریباً 50 درصد کاهش یافت. در بازارهای مسطح ج، شرقی بزرگتر در آلاباما، می سی سی پی و آتلانتا، نرخ ها یک پنی در هر مایل افزایش یافت در حالی که حجم ،وجی ها در هفته گذشته 40 درصد کاهش یافت. حجم ورودی به همان ایالت ها 44 درصد افزایش یافت و نرخ های نقدی با افزایش 7 درصدی وزنی به طور متوسط \u200b\u200bبه 2.45 دلار در هر مایل رسید. بازارهای حمل و نقل در مسیر طوفان هلن شاهد کاهش 17 درصدی حجم حمل و نقل ،وجی در وزن بودند، در حالی که نرخ های نقدی با 0.08 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.29 دلار در مایل رسید که 0.30 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته بود.
درباره برد بار DAT One بیشتر بد،د.
منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-market-s،ws-signs-of-lifting-off-the-bottom