شاخص مدیر لجستیک (LMI) در 56.4 خوانده می شود که اندکی کاهش یافته است (-0.1) نسبت به 56.5 در جولای. اکنون شاخص کل برای 9 ماه متوالی افزایش یافته است. این شاخص به طور قابل توجهی ثابت بوده و در چهار ماه گذشته با ادامه رشد آهسته و پیوسته صنعت لجستیک به 55.6، 55.3، 56.5 و 56.4 رسیده است. به گفته پروفسور زک راجرز از دانشگاه ایالتی ک،ادو، حرکت قابل توجه گزارش ماه اوت، سطوح موجودی است که به 55.7 رسیده است (+6.1) و رگه انقباضی را که در سه ماه گذشته مشاهده کرده بودیم، ش،ته است.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
گزارش LMI اشاره کرد که پس از کاهش موجودی ها، شرکت ها در پیش بینی Q4 مجدداً آن ها را بازسازی می کنند. این نشاندهنده بازگشت به ال،ای سنتی فصلی است که از قبل از کووید ندیدهایم. نشانههای حیات جدید در بازار حمل و نقل، همراه با پیشبینی جهش سنتی تقاضا در پی تعطیلات روز کارگر، احتمالاً باعث میشود تا بخشی از ظرفیتهایی که طی دو سال گذشته کنار گذاشته شده بود، دوباره وارد بازار شوند. برای افزایش خفیف ظرفیت موجود.
امتیاز LMI ،یبی از هشت جزء منحصر به فرد صنعت لجستیک، از جمله سطوح موجودی و هزینه ها، ظرفیت انبارداری، استفاده و قیمت ها، و ظرفیت حمل و نقل، استفاده و قیمت ها است. LMI با استفاده از یک شاخص انتشار مح،ه می شود، که در آن هر قرائت بالای 50.0 نشان می دهد که لجستیک در حال گسترش است. خواندن زیر 50.0 نشان دهنده کاهش صنعت لجستیک است. آ،ین نتایج LMI پاسخ های متخصصان زنجیره تامین را که در آوریل 2024 جمع آوری شده اند، خلاصه می کند.
ساعت بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را حذف نمیکنند، و حجم بار به بارهای جابهجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته، ما بر بازار حمل و نقل لیکلند فلوریدا تمرکز می کنیم، که اخیرا شاهد افزایش در ساخت خانه های جدید بوده ایم. عجله برای ساخت خانه های جدید در ایالت هایی مانند فلوریدا پس از سال 2020 منجر به افزایش 15 درصدی حجم کامیون های ورودی طی سال گذشته شده است که منجر به افزایش 5 درصدی نرخ بار کامیون شده است. نیک گرلیمدیر عامل شرکت Reventure Consulting گفت: “تعداد خانه های جدید برای فروش در منطقه ج،ی به نزدیک به 300000 خانه رسیده است که بالاترین سطح تمام دوران است و از اوج قبلی در آگوست 2006 قبل از سقوط بزرگ فراتر رفته است.”
نسبت بار به کامیون
حجم پست های بار تخت پس از روز کارگر کمتر بود، تقریباً 37 درصد کمتر از میانگین بلندمدت در هفته 36. شرکت های حمل و نقل معمولاً در هفته گذشته مرخصی می گیرند که منجر به کاهش 21 درصدی پست های تج،ات در مقایسه با هفته 36 سال گذشته شد. در نتیجه، نسبت بار به کامیون در هفته گذشته با 17 درصد افزایش به 12.16 رسید.
نرخ های نقطه ای
ظرفیت تخت تخت در هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافت و برخلاف روندهای فصلی پس از افزایش 0.03 دلاری در هر مایل در هفته گذشته به میانگین ملی 2.01 دلار در هر مایل حرکت کرد. در مقابل، حجم بار تقریباً 40٪ در طول هفته کاری کوتاه، همراه با کاهش 11٪ در حجم پست بار کاهش یافت. نرخ حمل و نقل خط مسطح 0.10 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته، 0.12 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 و 0.02 دلار در مایل بیشتر از سال 2017 است که طوفان های هاروی و ایرما در این زمان به خشکی رسیدند.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-truckload-capacity-increases-in-august