
بروزرسانی: 02 تیر 1404
گروه مدرسه رانندگی انتاریو با برنامه های تفصیلی ذوب برای آموزش عملی مخالف است
گروهی که می گوید بیش از 50 مدرسه آموزش رانندگی کامیون را نشان می دهد ، مخالف اعلامیه و، حمل و نقل انتاریو (MTO) است که از آنها خواسته می شود برنامه های درسی مفصل را در برنامه های آموزش اجباری ورود به سطح (ذوب) درج کنند.
MTO در اوا، ماه گذشته به سازمان های برنامه صدور گواهینامه راننده دستور داد و ارائه دهندگان دوره های مربوط به دوره کالج شغلی را ثبت ،د تا نحوه ایجاد و ،یب ا،امات استاندارد برنامه درسی را در برنامه درسی خود روشن کنند.
Narinderpal Jaswal از مدرسه رانندگی A2Z در واترلو ، که همچنین رئیس جمهور انجمن آموزش کامیون های تجاری تجاری انتاریو (OCTTA) است trucknews.com اینکه یک برنامه درسی دقیقه به دقیقه برای آموزش در ک، خوب است اما برای آموزش عملی کار نمی کند.

"بگویید من فردا یک درس جاده دارم و هوا واقعاً بد است. چگونه می توانم برنامه درس را پیاده سازی کنم؟ " او پرسید. اگر یک بازرس آن روز به مدرسه خود مراجعه کند ، او می خواست بداند که آیا وی نقض این طرح خواهد بود یا خیر.
برنامه درسی به روز شده ، از جمله برنامه های درسی ، باید تا تاریخ 1 ژوئیه به و، دانشکده ها و دانشگاه ها (MCU) ارسال شود. در استان ، مدارس رانندگی کامیون باید به ،وان کالج های شغلی ثبت شوند.
در یک بولتن ، این و،خانه اظهار داشت که یک الگوی جدید برنامه درس نمونه را به ،وان راهنمایی تهیه کرده است که مطابق با ا،امات استاندارد است که یک منبع اضافی را برای کمک به اطمینان از سازگاری و کیفیت فراهم می کند.
شرایط جاده ای ، چالش های ترافیکی
مدیر OCTTA NAVDEEP DHALIWAL از مرکز آموزش کامیون Advance در Mississauga گفت که این گروه طرفدار همان برنامه درسی است که در مدارس تدریس می شود ، همانطور که در سال قبل از میلاد انجام شده است
به تازگی ، اعضای انجمن با Prabmeet Singh Sarkaria ، وزیر حمل و نقل استان و کارمندان MTO برگزار ،د. براساس انتشار خبری OCTTA ، این جلسه به تغییرات آینده ذکر شده توسط MTO پرداخته است.
آنها نگر، های خود را ابراز ،د و پیشنهاداتی را ارائه دادند ، از جمله از مقامات MTO برای صدور بولتن جدید برای دعوت OCTTA ، سایر ذینفعان و کارشناسان صنعت برای گفتگو در مورد یک برنامه یکپارچه و یک برنامه درسی برای مدارس انتاریو.
این نسخه افزود: شرایط جاده و ترافیک باعث می شود که مدارس با پایبندی به دروس دقیقه به دقیقه که توسط MTO بیان شده است ، مبارزه کنند.
انعطاف پذیری برای آموزش سفارشی جستجو شده است
وی گفت: "در پاسخ ، وزیر حمل و نقل به اعضای OCTTA اطمینان داده است كه اوضاع مورد بررسی قرار می گیرد و برنامه ذوب ممكن است از MCU به MTO برای تنظیمات بیشتر منتقل شود.
"این اقدام نشان می دهد که MTO نقش مستقیم تری در پرداختن به چالش های لجستیکی روند آموزش ، احتمالاً ساده سازی یا تنظیم برنامه درسی برای پاسخگویی به مراکز آموزش موانع واقعی در دنیای واقعی به دلیل ترافیک و شرایط جاده ای خواهد داشت." بشر
مقامات این انجمن گفتند که برخی از دانشجویان نیاز به آموزش سفارشی دارند ، به ،وان مثال ، می توان به زمان بیشتری در جاده نیاز داشت در حالی که دیگری به زمان کمتری برای یادگیری پشتیبان نیاز داشت. برنامه های درس ثابت انعطاف پذیری لازم برای آموزش های سفارشی را فراهم نمی کند.
آنها همچنین خاطرنشان كردند كه بعضی اوقات دانش آموزان آموزش را قبل از قرار ملاقات های آزمون جاده خود در مراكز Drivetest به پایان می رسانند. آنها افزودند که گاهی اوقات آنها برنامه های درسی دقیقه به دقیقه ای برای آن وجود ندارد ، و گفتند که گاهی اوقات آنها آموزش را به صورت رایگان ارائه می دهند تا دانش آموزان بتوانند دانش خود را قبل از آزمون تازه کنند.
آنها همچنین گفتند که هیچ برنامه درسی برای رانندگ، که می خواهند محدودیت اتوماتیک را از مجوز خود حذف کنند وجود ندارد و یاد می گیرند با گیرب، دستی یک کامیون رانندگی کنند. "من چه برنامه درسی را دنبال می کنم؟" دالیوال پرسید.
وی همچنین خواستار اجرای اضافی و استخدام بازرسان بیشتر شد تا مدارس به طور مرتب مورد بازرسی قرار گیرند.
منبع: https://www.trucknews.com/human-resources/ontario-driving-sc،ol-group-opposes-detailed-melt-lesson-plans-for-practical-training/1003193260/