
بروزرسانی: 20 تیر 1404
کانون توجه مشتری: Omni1 Logix - DAT Freight & Analytics
برای آ،ین مورد توجه مشتریان، از لیزا باروت و مایک تریودی شنیدیم Omni1 Logix. آنها نحوه استفاده از ابزارهای DAT، اه، تجاری و برداشت خود از وضعیت صنعت را به اشتراک گذاشتند.
از وب سایت آنها:
"در Omni1 Logix، ما در ساده سازی نیازهای پیچیده حمل و نقل برتر هستیم. با تمرکز تخصصی بر تحویل و تحویل ،ده فروشی در داخل، بارهای کامل کامیون، LTL، تجمیع و حذف یکپارچه سازی، و تدارکات تخلیه، ما راه حل اصلی شما برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه و کارآمد هستیم. تیم متخصص ما پیچیدگی های چشم انداز حمل و نقل را بررسی می کند و راه حل های من،ی را ارائه می دهد که عملیات شما را بهینه می کند و باعث موفقیت می شود. برای پشتیب، لجستیک قابل اعتماد، مقرون به صرفه و جامع که ،ب و کار شما را به جلو می برد، با ما شریک شوید.
کارگزاری چه زم، تاسیس شد و چه چیزی باعث شد که شروع کنید؟
لیزا: Omni1 Logix یک 3PL است. ما در سال 2020 شروع کردیم. من سابقه ای در زمینه تدارکات به دو دهه قبل دارم. دلیل اینکه ما تصمیم به باز ، Omni1 Logix گرفتیم این بود که یک پل بین حمل کننده ها و شرکت های حمل ونقل ایجاد کنیم تا کارها را روان تر کنیم، در حالی که سعی کردیم پیچیدگی حمل و نقل را نیز ساده کنیم.
آیا در انواع یا بازارهای باربری خاص تخصص دارید؟
مایک: نه ،وما. ایده این بود که وارد شوید و به یک کارگزاری متفاوت تبدیل شوید که در آن بتو،د به یک فرستنده بگویید که یک گزینه جایگزین ممکن است کمی برای شما من، باشد یا اینکه ممکن است به نفع شما نباشد. در عین حال، ما می خواهیم معامله بهتری برای حامل ها داشته باشیم.
ما درک می کنیم که این می تواند منجر به ،ب و کار کمتری در کوتاه مدت شود. اما در درازمدت، ما معتقدیم که این رویکرد اعتماد بیشتری را در هر دو طرف ایجاد می کند - با فرستنده ها و همچنین حمل کنندگان - و به نفع همه است، حداقل با ،، که قدردان صداقت و درستی هستند، و آن ها افرادی هستند که ما همیشه می خواستم به صورت حرفه ای و شخصی با او در ارتباط باشم. فقط به دنبال منافع کوتاه مدت نیستید. به دنبال ثروتمند شدن یک شبه نیستیم. ما به دنبال منافع خود در بلندمدت هستیم. ما برای بازی طول، اینجا هستیم.
لیزا: من در سمت حامل مشکلات زیادی دیده ام. یکی از آنها این است که شرکت های حمل ونقل بازخوردی را که فرستنده یا مشتری پس از نقل قول یک کارگزار نرخ هایی که یک شرکت حمل کننده ارائه کرده است دریافت نمی کنند. معمولاً به جای اطلاع رس، یا به اشتراک گذاشتن بازخورد آنها، اپراتور با یک اپراتور ارزان تر جایگزین می شود. و در بیشتر مواقع به فرستنده ها گفته نشده است که آنچه که یک شرکت حمل کننده به ،وان قیمت منصفانه درخواست می کند، در واقع هزینه عملیات آنهاست. من می خواهم Omni1 پلی بین فرستنده و حامل ایجاد کند تا بتو،م به هر دو کمک کنیم و می گویم تا آنجا که ممکن است این مشکلات را کاهش دهیم. ما در Omni1 نه تنها می خواهیم یک شریک استراتژیک برای فرستنده ها/مشتریان خود باشیم، بلکه می خواهیم شرکای استراتژیک برای حامل های خود نیز باشیم.
هر روز از چه محصولات یا ابزارهایی استفاده می کنید؟
مایک: DAT یک ابزار بسیار مفید برای هر روابط حامل جدید است و کار با یک حامل تکراری رویای هر کارگزاری است. هست. همه ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است یک رابطه ایجاد کنیم و با همان حامل ها کار کنیم. اما برای یک کارگزار جدید، یک اپراتور چگونه شما را می شناسد مگر اینکه بداند حجم و تجارت شما چقدر است؟ DAT منبع ارزشمندی برای کارگزاران، به ویژه کارگزاران کوچک تا متوسط \u200b\u200bاست، زیرا اطلاعات و پیشینه ای ارزشمند و قابل اعتماد، از جمله، اما نه محدود به، رتبه بندی اعتباری، و همچنین پروفایل های کارگزار تأیید شده را در اختیار حامل ها قرار می دهد.
لیزا: به ،وان مثال، دلیل اینکه ما توانستیم کامیون های جعبه دار را در خود جای دهیم، این بود که DAT توانست رانندگان کامیون های جعبه ای را در اختیار ما قرار دهد. من می گویم تا سه سال گذشته، ما از لود برد دیگری غیر از DAT استفاده نکرده ایم. برای ظرفیت جستجو، بهترین ابزار ما DAT بوده است. اپراتورها به همان اندازه که کارگزاران به DAT متکی هستند. این امر در یک سناریوی بازار همیشه در حال تغییر، و برای سنجش احساسات بازار حتی در سطح وسیع تر، صادق تر و قابل اجراتر می شود.
برخی از اه، کوتاه مدت یا بلند مدت ،ب و کار چیست؟ برای چه چیزی کار می کنید؟
مایک: هدف بلند مدت ما این است که یکی از موفق ترین کارگزاری های خدمات کامل در زمینه ایجاد روابط بلندمدت باشیم. ما از مشتریان خود می خواهیم که فقط یک سال با ما کار نکنند، بلکه می خواهیم آنها برای مدت طول، با ما کار کنند. ما می خواهیم آنها روی ما حساب کنند. ما در هر زمان و هر زمان در دسترس هستیم. شاخص های کلیدی عملکرد ما 94 تا 96 درصد رتبه بندی تحویل و تحویل به موقع است. ما در خدمات عالی، ارتباطات عالی و مسئولیت پذیری برای همه مشتریان و اپراتورهای خود پیشرفت می کنیم. هدف اساسی ما ایجاد روابط بلندمدت به ،وان قابل اعتمادترین کارگزاری است.
لیزا: هدف ما این است که از مشتریان و شرکت های مخابراتی مان گواهی هایی برابر داشته باشیم. ما می خواهیم که اپراتورهای ما برای همیشه با ما کار کنند و همینطور برای مشتریان ما. ما می خواهیم که اپراتورهای ما نه تنها در تجارت باشند، بلکه با ما و مشتریان ما رشد کنند. ما در تلاش هستیم تا آن را به یک موقعیت برد-برد-برد تبدیل کنیم. هیچ دلال یا فرستنده ای نمی تواند تمام بار را به تنهایی انجام دهد. حتی اگر دارایی داشته باشند. همه ما به کامیون های بیشتری در جاده ها نیاز داریم و برای این کار، می خواهیم همه آنها با ما همکاری کنند. ما می خواهیم یک کارگزاری موفق، قابل اعتماد و چند میلیون دلاری با خدمات کامل باشیم.
چگونه DAT می تواند از این اه، پشتیب، کند؟
مایک: بنابراین، هر روز صبح با تیم روابط شغلی خود جلسه ای برگزار می کنیم و پس از آن، تیم ما در DAT به جستجوی کامیون می پردازد. این اولین کاری است که انجام می دهیم، صرف نظر از اینکه چه بارهایی دریافت می کنیم. ما از قبل آن را می د،م، بنابراین آنها از روز قبل آماده شده اند.
لیزا: ما با شرکت هایی که کامیون ها را در DAT ارسال کرده اند برای بارهای آینده تماس می گیریم و از شرکت حمل کننده درخواست می کنیم تا با ما راه اندازی کند. ا،ر اوقات تیم فروش کریر ما به شرکت مخابراتی اعلام می کند که ما می خواهیم آنها برای مدت طول، با ما کار کنند. بنابراین، دفعه بعد که بارگیری داشتیم، به آنها می گوییم که ممکن است ابتدا پست های ما را در DAT نبینند، ابتدا از ما می شنوند، و سپس خواهید دید که ما آن را در DAT پست کرده ایم. با انجام این کار، برخی از حامل های بسیار وفادار و قابل اعتماد را از طریق DAT پیدا کرده ایم.
ما همچنین از Rate View توسط DAT برای نقل قول و مذاکره قیمت ها استفاده کرده ایم. DAT از روز اول Omni1 را برای ایجاد یک مشارکت عالی با اپراتورها پشتیب، کرده بود.
درباره ابزارهای DAT بیشتر بیاموزید تا به کارگزاری خود برتری دهید.
منبع: https://www.dat.com/blog/customer-s،light-omni1-logix