اخیراً از مشتری DAT بن گوگنبی، شنیدیم، مدیر ارشد داده و تجزیه و تحلیل در لجستیک ODW، درباره ،ب و کارش و نحوه استفاده او از محصولات DAT. بن نظرات خود را در مورد تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهایی که به ODW کمک می کنند، اه، تجاری خود و چالش های پیش روی کارگزاری ها را به ما ارائه داد.

ODW Logistics یک شرکت ملی 3PL است که مدیریت حمل و نقل، لجستیک قرارداد و بهینه سازی زنجیره تامین را برای یک راه حل تدارکات کاملا یکپارچه ارائه می دهد. این شرکت به بیش از 250 مشتری در سراسر ایالات متحده در صنایع مختلف از ،ده فروشی، غذا و نوشیدنی، بهداشت و زیبایی، و تولید صنعتی خدمات ارائه می دهد.

ODW Logistics به دلیل گستردگی و عمق محصولات ارائه شده از جمله انبارداری، توزیع، خدمات ارزش افزوده، همه حالت های بار کامل، کمتر از کامیون، بسته، تخلیه، بین وجهی، نجات کانتینر، تجمیع حمل و نقل، و مدیریت حمل و نقل منحصر به فرد است. ،یب فناوری، تیم و فرآیندهای ODW، یک رویکرد استراتژیک برای برنامه ریزی لجستیک، ارائه راه حل های یکپارچه بهینه شده برای نیازهای مشتری و دستیابی به نتایجی که واقعاً «تفاوت را ارائه می دهد» را ممکن می سازد.

کارگزاری چه زم، تاسیس شد و چه چیزی باعث شد که شروع کنید؟

گوگنبی،: در سال 2009، گروه حمل و نقل ODW زم، که بنیانگذار شرکت (جان گوگنبی،) شرکت کارگزاری سنتی خود را ، کرد تا بر ایجاد خدمات اضافی در بازار می، تمرکز کند، تأسیس شد. با گذشت زمان، چندین نفر از افراد باتجربه که جان قبلا با او کار کرده بود، در ODW به او پیوستند.

چه نوع مدل کارگزاری کار می کنید؟

گوگنبی،: ODW بر خدمات رس، به مشتری برای تولید منابع جدید ارزش تمرکز دارد. به ،وان مثال، ما بر تحویل به موقع، راه حل هایی که هزینه ها را بهینه می کند، ادغام حمل و نقل با گروه انبار ODW، استفاده از ابزارهای فناوری داخلی و خارجی برای تصمیم گیری بهتر برای مشتریان تاکید می کنیم.

آیا کارگزاری در انواع یا بازارهای باربری خاص تخصص دارد؟

گوگنبی،: دفتر مرکزی ODW در اوهایو قرار دارد، که به ما امکان می دهد یک روز رانندگی با ا،ریت جمعیت ایالات متحده داشته باشیم. ما همچنین مکان هایی در کالیفرنیا، تنسی، ویسکانسین و ایلینوی داریم. ما در درجه اول بر خدمات رس، به مصرف کنندگان بازار می، در بازارهای ،ده فروشی، صنعتی و مواد غذایی با ،یب وسیعی از انواع محصولات از جمله بار کامیون کامل نقطه ای/قراردادی (ون، ریفر، تختخواب مسطح)، کمتر از بار کامیون، بسته، درایاژ، بین وجهی، تمرکز کرده ایم. نجات کانتینر، تجمیع حمل و نقل، و مدیریت حمل و نقل. تخصص ما شامل ارائه و برنامه‌ریزی راه‌حل‌هایی است که چندین حالت حمل‌ونقل را با هم ،یب می‌کند، استفاده از تری، را افزایش می‌دهد و ضایعات مرتبط با زنجیره تامین را کاهش می‌دهد.

بازار می، مانند یک منطقه نسبتاً ضعیف در صنعت حمل‌ونقل به نظر می‌رسد – یافتن شرکت‌هایی که وسعت خدمات قابل مقایسه‌ای را ارائه می‌دهند و مایل به جذب مشتری برای ایجاد راه‌حل‌های ارزش افزوده هستند دشوار است. محصولات غذایی و صنعتی به طور طبیعی به وجود آمدند زیرا ما در غرب میانه واقع شده‌ایم و در نزدیکی بسیاری از تولیدکنندگان هستیم، بنابراین فرصت‌های زیادی برای بهینه‌سازی در اینجا داشتیم. عمودی های ،ده فروشی زم، به وجود آمدند که خط تولید یکپارچه حمل و نقل ما رشد کرده است. بسیاری از فرصت‌های تجمیع حمل‌ونقل، یک مکان ،ده‌فروشی را به ،وان مقصد نهایی دارند. همانطور که روابط ما در فضای ،ده فروشی رشد کرده است، اندازه مشتری و اندازه حامل ما نیز افزایش یافته است.

چه محصولاتی برای فعالیت های روزانه کارگزاری ضروری است؟

گوگنبی،: در طول 12-18 ماه گذشته، تعداد محصولات DAT که ما استفاده می کنیم به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر ما یک اتصال API DAT داریم که به یک ابزار فروشنده شخص ثالث مرتبط شده است. این به ما کمک کرده است تا به طور خودکار نرخ هدفی را برای هر بار روی تخته بار خود تعیین کنیم و به تیم های منبع مان راهنمایی می کند زم، که آنها به دنبال حامل های ما هستند. ما حدود 24 ماه است که از این اتصال استفاده می کنیم.

قبل از آن، تیم قیمت‌گذاری ما به‌صورت دستی هر بار را جستجو می‌کرد، اطلاعات نرخ خطوط را جستجو می‌کرد و به‌طور دستی بهترین حدس را در مورد نرخی که باید برای راهنمایی تیم‌های منبع‌یابی باشد، اعمال می‌کرد. این بسیار وقت گیر بود، تنوع زیادی در فرآیند ایجاد کرد، منجر به سازگاری/ردیابی ضعیف شد و در بسیاری از موارد حاشیه بر روی میز باقی ماند.

ما توانسته‌ایم نیروی کار را در این فرآیند تا 90 درصد کاهش دهیم و این زمان را برای حمایت از سایر بخش‌های ،ب‌وکار آزاد کنیم. ما منبع یابی بازار خود را 3 تا 5 درصد بهبود دادیم و داده های منسجم تری برای کمک به معیار در مقابل حرکت رو به جلو داریم. ما فرآیندی ایجاد کرده‌ایم که در آن داده‌های خط را از DAT پایین می‌کشیم تا از کار RFP با استفاده از ابزار چند خطی DAT پشتیب، کنیم.

این فرآیند نرخ‌ها را در ع،‌های لحظه‌ای مختلف از زمان می‌گیرد و منطق را برای ایجاد تقریباً دوازده سناریو مختلف با حاشیه‌های مختلف، پروفایل‌های ریسک مختلف و استراتژی‌های قیمت‌گذاری متفاوت اعمال می‌کند تا به ما کمک کند فرآیند RFP را ساده‌سازی کنیم، ثبات ایجاد کنیم و رقابتی باقی بم،م.

ما با محصول Snowflake DAT ارتباط داریم و ع، های فوری مختلفی از بازار کامیون را به طور منظم مصرف می کنیم. این داده‌ها بسیار ارزشمند هستند، زیرا به تکمیل دانش ما در مورد بازار کمک می‌کنند و به ما امکان می‌دهند به راحتی عملکرد خود را در برابر بازار محک بزنیم.

DAT چه چیزی را برای کارگزاری شما ساده یا آسان کرد؟

گوگنبی،: دسترسی به داده های بزرگ در زمان واقعی. DAT به کاربران اجازه می دهد تا داده های تراکنش را جستجو کنند، اما محصولات API/Snowflake/Multi Lane DAT امکان دید بهتری از بازار را از بالا به پایین فراهم می کند که می تواند برای دریافت سریع حس بهتر نقشه استفاده شود. علاوه بر این، از آنجایی که DAT ابعادی را در داده‌های خود فراهم می‌کند که به کیفیت داده‌ها کمک می‌کند (مانند تعداد مشارکت‌کنندگان، تعداد مشارکت‌ها، اندازه منطقه بازار، چارچوب زم،، و غیره) نسبتاً آسان است که یک خودارزیابی بر اساس داده‌ها انجام شود. اعتماد و تا چه حد بسیار مفید و بسیار انعطاف پذیر برای استفاده برای هر برنامه تجاری مورد نیاز – بلوک های ساختم، اصلی تجزیه و تحلیل داده ها.

بزرگترین چالش های پیش روی صنعت حمل و نقل یا کارگزاری چیست؟

گوگنبی،: به دلیل اندازه و پراکندگی بازار، از لحاظ تاریخی به اشتراک گذاشتن اطلاعات به شیوه ای ثابت برای هدایت تصمیم گیری کارآمد به شیوه ای م،ادار بسیار دشوار بوده است. ما به دور، نزدیک می‌شویم که دسترسی به داده‌ها به دلیل ارائه‌های ارائه‌دهندگان فناوری نسبتاً آسان است و ابزارهای تشخیص الگو مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اطلاعات را از این فروشندگان به روشی م،ی‌دار بیرون می‌کشند.

از آنجایی که این اتفاق می‌افتد، احتمالاً کف هزینه در بازار در طول زمان کاهش می‌یابد زیرا بازیکن، که روی کارایی بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند سود می‌برند. برای رقابتی ماندن، بازیگران صنعت حمل و نقل یا باید سرمایه‌گذاری کنند تا تصمیمات مبتنی بر داده‌های بهتری اتخاذ کنند، یا برای ساده‌تر ، عملیات خود سرمایه‌گذاری کنند، یا روی روش‌های جدید برای تولید منابع منحصر به فرد ارزش مشتری (یا احتمالاً هر سه) سرمایه‌گذاری کنند.

برخی از اه، کوتاه مدت یا بلند مدت ،ب و کار چیست؟

گوگنبی،: اه، کوتاه مدت شامل استفاده از نسبت MCI/LT و Ratecast در تصمیم گیری و/یا فرآیندهای محک زدن است. اه، می، شامل گسترش دیدگاه‌های بازار و فراو، داده‌هایی است که از طریق محصولاتی مانند Snowflake مصرف می‌کنیم.

درباره افزودن اطلاعات بینش و تجزیه و تحلیل بازار به عملیات خود با DAT iQ بیشتر بیاموزید.

منبع: https://www.dat.com/blog/customer-s،light-odw-logistics