این پایان یک دوره برای Navistar International – و آغاز دوره جدیدی است – زیرا شرکت تابعه Traton تغییر نام تجاری و تغییر نام خود را به International اعلام کرد.
در 25 سپتامبر، شرکت Navistar برنامه خود را برای تغییر نام تجاری و تغییر نام خود به International Motors LLC از اول اکتبر اعلام کرد.
دو برند از هم جدا خواهند ماند: IC Bus و Fleetrite.
تغییر نام تجاری نشاندهنده تمرکز اختصاصیتر جدید بر راهحلهای مشتری فراتر از خود کامیونها است و شرکت را برای حرکت رو به جلو و در عین حال بازسازی شهرت بینالمللی در بازار، موقعیت میدهد.
“من فکر می کنم ما در بخش های خاصی از بازار شهرت زیادی داریم، اما ما نیاز به بازگشت به بازار و بازپس گیری آن برای تقویت مجدد برند خود را درک می کنیم.” دن کایسرمعاون اجرایی عملیات بازرگ، در نشستی پیش از اعلام این خبر به خبرنگاران گفت.
تمرکز بین المللی “جدید” بر راه حل های مشتری
تغییر نام تجاری با تغییر در استراتژی انجام می شود تا ،ب و کار را به یک ارائه دهنده راه حل تبدیل کند، نه فقط یک سازنده کامیون. این شامل سادهسازی و سادهسازی تجربه مشتری و کاربر و ارائه خدماتی مانند قطعات، تعمیر و نگهداری، تامین مالی، اتصال و شارژ است.
به ،وان مثال، iدر ماههای آینده، ابزارهای فعلی مانند OnCommand Connection و International 360 تحت یک رابط دیجیتال دیجیتال مشتری به نام My International گرد هم خواهند آمد. این همه راه حل ها و داده های مشتری، از جمله قراردادهای خدمات، تامین مالی، و مدیریت ناوگان را در یک مکان جمع آوری می کند.
Kayser گفت: “ما می خواهیم شرکتی داشته باشیم که به مرکز آنچه مشتریان ما به دنبال آن هستند حرکت کند.”
او گفت راهی که این شرکت در آینده به بازار می رود، تمرکز بر افزایش ارزش مشتری است.
او گفت: «خیلی چیزهای بیشتری وجود دارد که ارزش مشتری را بیش از یک وسیله نقلیه ایجاد می کند.
“ایجاد این ارزش با ارائه یک راه حل، یک راه حل کامل، برای حل نقاط درد مشتریان به دست می آید، به این م،ی که ما واقعا می خواهیم … درک عمیقی از مشتریان به دست آوریم و راه حلی کامل فراتر از یک وسیله نقلیه را برای آنها به ارمغان بیاوریم. برای آن نقاط درد.”
بعدی: کامیون جدید پرچمدار ک، 8
البته نه اینکه وسایل نقلیه مهم نباشند.
Kayser گفت: “در طول چندین سال گذشته، ما در بازار بسیار مشغول، صادقانه، تا حدودی بی سر و صدا و مشغول محصولات بوده ایم.”
پیشرانه یکپارچه S13، جدیدترین اتوبوس آی سی، بین المللی MV، eMV، HV جدید، و کامیون خدمات شدید HX اخیراً عرضه شدند.
Kayser گفت: «اینها همه راهاندازیها یا تازهسازیهایی هستند که ما در بخشهای مختلف بازار تمرکز کردهایم.»بازار بزرگ بعدی برای ما، بازار ک، 8 است، بهویژه تراکتور در بزرگراه.»
در مورد جزئیات بیشتر، کیسر پاسخ داد: «فقط میتوانم بگویم که به این موضوع به ،وان آینده کامیون در بزرگراه فکر کنید. این پرچمدار این برند خواهد بود.»
این شرکت همچنین قصد دارد بر اساس فناوری خودروهای الکتریکی باطری کامیون متوسط eMV خود، از قطعات و فناوری شرکت مادر Traton استفاده کند.
پیشرفت های اخیر بین المللی
Kayser برخی از فعالیت های اخیر اینترنشنال را برجسته کرد، از جمله:
- پیشرانه یکپارچه S13 که تولید آن از ابتدای سال جاری آغاز شد. او گفت: «این پیشرانه به تراکتور ما در بزرگراه، LT، اجازه داده است که در واقع حداقل 5 درصد در مصرف سوخت صنعت را رهبری کند. این یک اعلامیه جدید است که با کمک آزمایش شخص ثالث تعیین شده است. او گفت که برخی از مشتریان حتی به سودهای بالاتری نیز دست می یابند.
- راهاندازی کامیون حرفهای سختافزار بینالمللی HX، که به قدری محبوب بود که ساخت کامیونهای کافی برای پاسخگویی به تقاضا چالشبرانگیز بود.
- سری متوسط MV را به روز کرد
- مجموعه جدیدی از راه حل های مالکیت جامع برای وسایل نقلیه باطری الکتریکی را اعلام کرد.
- سری Cl، 6/7 HV را به روز کرد، که باید سال آینده عرضه رسمی خود را انجام دهد.
- نسل بعدی اتوبوس مدرسه را راه اندازی کرد که به گفته کیسر از پلت فرم MV برای مدرن سازی اتوبوس مدرسه استفاده می کند.
- خدمات مالی را برای ارائه پیشنهادات مالی کامل به مشتریان بازگرداند.
کایسر گفت: «این سرمایهگذاریها بخشی از استراتژی بلندمدت ما برای بازگشت واقعی به جایگاهی است که زم، داشتیم… واقعاً به نوآوری مشتری محور و طراحی صنعتی برتر اختصاص داشتیم».
تمرکز بر کیفیت و تثبیت زنجیره های تامین
کایسر گفت که برآورده ، نیازهای مشتری همچنین به م،ای تمرکز بر کیفیت است و این شامل تثبیت زنجیره تامین و تولید اینترنشنال است. در اوایل سال جاری، فروش آن به دلیل تحویل کندتر از حد انتظار ریلهای فریم و محورها آسیب دید و پس از آتشسوزی در تنها تامینکننده آینهاش، تعداد 8000 کامیون عقبافتاده را جمعآوری کرد.
او گفت: «ما به تازگی یک دوره بسیار سخت همهگیر را پشت سر گذاشتیم که در آن برآورده ، خواستههای مشتری و نیازهای مشتری دشوار بود.
بنابراین ما شدیداً روی تثبیت زنجیره تامین برای آینده متمرکز شدهایم، به طوری که واقعاً بتو،م تقاضای بازار را در هر چرخه معینی برآورده کنیم… تا اطمینان حاصل کنیم که وقتی محصول به مشتری رسید، آماده عرضه است و مشتری تجربه خوبی خواهد داشت.»
چرا اکنون برای برندسازی بین المللی؟
کایسر گفت: «شرکتها معمولاً به یکی از سه دلیل دچار تحولی مانند این میشوند. “یکی، یک رهبر جدید با چشم انداز جدید وارد می شود. شماره دو، تقاضای سهامداران برای رسیدگی به عملکرد ضعیف، یا سوم، اختلال ناشی از فناوری در حال تکامل یا ورود رقبای جدید به بازار.
برای ما، به طور جالبی، این واقعاً هر سه این چیزها هستند که ما را به سمت شروع واقعاً به ،وان عصر جدید، فصل جدید سوق می دهند.»
علاوه بر این، مشتریان متفاوت هستند. نیازهای آنها تغییر کرده است.
20 سال پیش، کایزر خاطرنشان کرد، اپراتورهای ناوگان حمل و نقل در درک درستی از عملکرد تج،ات و ،ب و کارشان چندان پیچیده نبودند.
او گفت: «اکنون مشتری، داریم که میتوانند با دادههای واقعی، عملکرد کامیونها را تا سوم اعشار اندازهگیری کنند.
او گفت، حتی قبل از ،ید Traton در سال 2021، آشکار شد که این شرکت “باید به جهان متفاوت نگاه کند، زیرا مشتریان ارزش پیشنهادی محصول شما را بسیار عمیق تر از قبل می دانند.”
این تغییر بخشی از یک تحول گسترده تر است که از سال 2021 ادامه دارد.
در طول سه سال گذشته یا بیشتر، از زم، که بخشی از Traton شد، تیم Navistar یک فرآیند کامل ارزیابی برند و توسعه استراتژی را طی کرده است.
مگان تروپیتو، رهبر ارتباطات شرکتی، در آن جلسه گفت: «این سه چیز به ما گفت. “برند بین المللی قوی است. زمان سرمایه گذاری و ایجاد سهام در آن برند فرا رسیده است. و ما میتو،م از آن به ،وان یک کاتالیزور برای رشد استفاده کنیم، بنابراین میتواند عامل تغییر برای ما باشد.»
بین المللی به ریشه های خود نگاه می کند
مدیران شرکت بارها و بارها به ریشه های شرکت در تغییر نام تجاری آن به نام بین المللی اشاره ،د.
تاریخچه آن به اوایل دهه 1800 با اختراع اولین ماشین برداشت مک،کی، مک کورمیک ریپر، می رسد. در اوایل دهه 1900 با چندین شرکت دیگر تج،ات کشاورزی ادغام شد و International Harvester را تشکیل داد که تا سال 1910 چهارمین شرکت بزرگ در ایالات متحده بود.
در دهه 1980، به دنبال شرایط اقتصادی چالش برانگیز، International Harvester بخش کشاورزی و نام IH خود را فروخت و این شرکت دوباره خود را به ،وان Navistar International Corp معرفی کرد.
نام تجاری Navistar در تلاش برای رعایت مقررات آلایندگی موتورهای دیزلی آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده برای سال 2010، ضربه بزرگی خورد و تصمیم گرفت استراتژی متفاوتی را نسبت به پسدرمان کاهش کاتالیزوری انتخابی مورد علاقه سایر سازندگان کامیون دنبال کند. در دهه بعد، با ادعاهای ضمانت بیش از حد موتورهای Ma،force خود، و همچنین دعاوی از سوی مشتریان، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، و از طرف EPA، که مورد دوم در سال 2021 حل و فصل شد، مواجه شد.
در سال 2021، Navistar International Corp. با Traton SE ادغام شد و به برندهای موجود Traton Scania، MAN، Volkswagen Truck & Bus و RIO پیوست.
کیسر گفت: “این چیزی است که می خواهم بر آن تاکید کنم: ما در حال انجام یک بازی طول، هستیم. و مدتی است که نمی توانم این را بگویم. اینترنشنال به طور کامل یک بازی طول، را انجام می دهد که ریشه های ما دارد، اما همچنین نشان می دهد که قصد داریم در بازار چه ،ی باشیم.”
منبع: https://www.truckinginfo.com/10228976/international-trucks-says-goodbye-to-navistar-name