کارگران راه‌آهن در 23 آگوست به شدت در برابر اقدام ،ت فدرال برای بازگرداندن آنها به کار، با یک اخطار اعتصاب جدید و یک چالش نظارتی که مشخص نیست ترافیک باری به طور کامل از سر گرفته می‌شود، عقب نشینی ،د.

در راه‌آهن ملی کانادا، صبح روز 23 اوت، قطارها دوباره شروع به حرکت ،د، زیرا کارگران شروع به بازگشت به محل کار خود ،د – حتی زم، که اتحادیه Teamsters یک اعتصاب 72 ساعته علیه CN کمی قبل از ساعت 10 صبح به وقت شرقی صادر کرد.

و در پاسیفیک کانزاس سیتی کانادا، اتحادیه یک دستورالعمل برای داوری ا،ام آور صادر شده توسط وزیر کار استیون مک کینون به هیئت کارگری این کشور را به چالش کشیده است.

(ع، فایل: CPKC)

توقف کار در هر دو راه‌آهن ملی، مک‌کینون را بر آن داشت تا در 22 آگوست از هیئت روابط صنعتی کانادا بخواهد که از این مک،سم استفاده کند، با هدف حل بن‌بستی که حمل‌ونقل کالا را متوقف کرده و خطوط رفت و آمد را در سراسر کشور مختل کرده است.

هیئت کارگری طرفین را به جلسه 22 آگوست شب و سپس جلسه استماع در صبح 23 اوت فراخواند.

دادگاه در ایمیلی گفت که به این موضوع “با نهایت فوریت” رسیدگی می کند. انتظار می رفت در 23 اوت تصمیم گیری شود.

پیکت ها ادامه دارد

پیکت ها در دفتر مرکزی CPKC در کلگری ادامه دارد و ،، که در خط بودند صبح روز 23 اوت از فرانسوا لاپورت، رئیس ملی تیمسترز کانادا بازدید ،د.

لاپورت و شان اوبراین، رئیس کل اخوان بین‌المللی تیم‌سترها با یک کامیون سیاه رنگ که بوق‌های آن بلند بود و در کنارش «تیمستر» نوشته شده بود، وارد شدند.

اوبرایان تعطیلی هر دو شرکت راه آهن را “مایه شرمساری” خواند.

«این تمام نشده است. من به شما می گویم که این تمام نشده است. مبارزه ادامه دارد.

داوری ا،ام آور

قبل از صدور دستورالعمل ا،ام آور داوری، وزیر کار برای مداخله از سوی گروه های تجاری با فشار مواجه شده بود که نسبت به عواقب اقتصادی توقف کار هشدار داد و از اتاوا خواست تا از بن بست خارج شود و خدمات حمل و نقل را آغاز کند.

در یک کنفرانس خبری در 22 اوت، مک کینون گفت که ،ت “کاملاً متعهد به چانه زنی جمعی است” اما گفت که تأثیرات تعطیلی برای همه کانادایی ها احساس می شود.

او گفت که ،ت “هر فرصت ممکن را برای موفقیت” به مذاکرات داد.

اتهامات

هر یک از طرفین طرف دیگر را متهم کرده بود که در مذاکره جدی ش،ت خورده است و دستمزدها و برنامه‌ریزی‌ها به‌،وان نقطه‌های اصلی درگیر شده بودند. اتحادیه گفته بود که داوری ا،ام آور را رد می کند و تصمیم اتاوا را اقدامی برای «عدم کنار گذاشتن» آن می داند.

پل بوچر، رئیس کنفرانس راه آهن Teamsters Ca،a در یک بی،ه خبری گفت: «علیرغم ادعای ارزش گذاری و احترام به فرآیند چانه زنی جمعی، ،ت فدرال به سرعت از اختیار خود برای تعلیق آن استفاده کرد، تنها چند ساعت پس از توقف کار توسط کارفرما. در 22 آگوست.

اتحادیه گفته است که هر دو شرکت در حال تلاش برای تضعیف محافظت در مورد دوره های استراحت و برنامه ریزی هستند. این سازمان می‌گوید CN همچنین به دنبال طرحی است که برخی از کارمندان را برای پر ، شکاف‌های نیروی کار به مدت چندین ماه به مکان‌های دوردست منتقل می‌کند.

CN در 23 آگوست عقب نشینی کرد و گفت تیمسترها “کانادا را گروگان خواسته های خود نگه می دارند.”

اختلاف برای ادامه

CN برای از سرگیری قدرت بخشیدن به اقتصاد، بر بهبود تمرکز دارد. جاناتان آبکاسیس، سخنگوی جاناتان آبکاسیس در یک مصاحبه تلفنی گفت: تیم‌سترها بر بازگشت به پیکت‌ها و بستن دوباره همه چیز متمرکز هستند.

در کلگری، لاپورت گفت که فهمیده است که تیم‌سترها در CN امروز صبح 72 ساعت اخطار اعتصاب داده‌اند و تا آنجا که او نگران است، اختلاف ادامه خواهد داشت.

مردم ما هنوز در اعتصاب هستند. ما هنوز در خیابان هستیم، بنابراین عملیات ما از سر گرفته نمی شود. قرار نیست برای هر دو شرکت تجارت معمولی باشد.”

اوبراین گفت که تیم های بین المللی به طور کامل از همکاران کانادایی خود حمایت می کنند.

او در روز 23 اوت در یک تجمع در خارج از مقر CPKC در کلگری به خبرنگاران گفت: “طمع شرکتی بیداد می کند.” “به این کارگران با آنچه به دست آورده اند پاداش دهید. اما همچنین سعی نکنید ایمنی را کاهش دهید.”

«آنچه در اینجا مهم است این است که این واقعیت را از دست ندهیم که در حال حاضر چه ،ی باعث این مشکل شده است. اوبراین گفت، آنها تصمیم گرفتند که این کارگران را در خانه قفل کنند. “ما 100٪ از شما حمایت کردیم.”



منبع: https://www.trucknews.com/supply-chain/railway-workers-issue-strike-notice-regulatory-challenge/1003188310/