همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پژو 206، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه میتوانید برای مشاهده قیمت پژو 206 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. سلام دوستان منم برا 206 تیپ 2 ثبت نام کردم به نظرتون ماشین خوبی میخواستم با تیپ پنج عوض کنم نمایندگی گفت نمیشه دیگه ثبت نام کردی .به نظر شما اگه دو سال باهاش کار کنم و بعد بفروشمش تو بازار قیمت خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنید . پیمان جان اگر استهلاک کم مصرف سوخت پایین و خیلی اهل سرعت رفتن نیستی و با خانواده سفر نمیری تیپ2 خوبه برای داخل شهر اما slx موتورش tu5 که خیلی بهتره ولی این ماشین از کیفیت پایین داشتبورد قطعات کلاچ و گیربکس رنج میبره. اما کیفیت سواریش ، تعادلش تو جاده، اتاق جادار و صندوق جادار بهره میبره.. بستگی به نوع مصرفت داره…پیشنهاد من اگر فقط داخل شهر شلوغی و زیاد استفاده میکنی تیپ2 بهتره..
البته قیمت لاستیکهای داخلی احتمالاً خیلی با هم تفاوت نخواهند داشت و همه در یک محدودهی قیمتی، کالای خود را عرضه میکنند. در بین لاستیکهای خارجی هم خرید لاستیکهای چینی مقرونبهصرفهتر از تایرهای تولید کشورهای دیگر است. برای مشاهدهی آخرین قیمتهای لاستیکهای ایرانی و خارجی ۲۰۶ و همچنین مقایسهی قیمت با دیگر فروشندگان میتوانید به صفحهی محصول سایت فروشگاه اینترنتی رینگو مراجعه کرده و روی محصول موردنظر کلیک کرده و همه اطلاعات آن را مشاهده کنید.
- من بین خریدن ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۴ تا ۸۶ و تیبا صندوقدار مدل ۸۹ تا ۹۱ گیر کردم لطفا راهنماییم کنید.
- بنابراین با خرید ماشین پژو در تیپها و مدلهای قدیمیتر بهویژه مدلهای مربوط به اواخر دهه هشتاد احتمالا کابین باکیفیتتری به شرط نگهداری مناسب از خودرو، خواهید داشت.
- با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
- برای خودرو های 206 و 207 مدل 96 به بعد به دلیل محدودیت جای باتری فقط باتری با ظرفیت 50 امپر باید نصب کنید و باتری با امپر بالاتر قابل نصب نیست.
قیمت پژو 206 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهشهای زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانیکه بهدنبال قیمت پژو 206 کارکرده و دست دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبهرو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویضشده یا رنگشده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمیتوانند قیمت خودرو پژو 206 را بهدرستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبرانناپذیری شوند.
انواع سانتافه موجود در بازار ایران
برای مثال استاندارد 185/65R ۱۴ را در نظر بگیرید، در این لاستیک ۱۸۵ اندازهی عرض لاستیک با مقیاس میلیمتر، ۶۵ نسبت ارتفاع لاستیک به عرض آن (یعنی فاق لاستیک ۶۵ درصد پهنای آن است) و ۱۴ سایز رینگ مناسب این لاستیک است. حرف R در استاندارد هم نشانهی ساختار رادیال تایر است. لاستیکها از لحاظ پهنا، فاق و اندازهی رینگ، مقاومت در برابر سایش، فشار و تاریخ مصرف با یکدیگر سنجیده میشوند. انتخاب سایز لاستیک مناسب برای پژو ۲۰۶ علاوه بر اینکه باعث میشود خودرو عملکرد و کنترل بهتری داشته باشد، روی میزان مصرف سوخت آن هم بسیار تأثیرگذار است. سایز لاستیک مناسب ۲۰۶ باعث میشود خودرو سوخت کمتری مصرف کرده و آلودگیهای زیستمحیطی کمتری ایجاد کند. شتاب پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید ویدیو آن را در کارلانچ تماشا کنید.
چراغهای کشیده جلو، جلوپنجره باریک، ورودی هوای بزرگ و مهشکنهای دایرهای شکل نمای جلوی خودرو را میسازند. نمای کناری کاملا ساده بوده و زه مشکی رنگی روی درها قرار گرفته است. طراحی نمای عقب هم مثل سایر بخشهای خودرو طرحی گرد دارد و دو چراغ تخم مرغی شکل در دو طرف در عقب دیده میشود. «اظهار نظر معاون وزیر صنعت دربارهٔ توقف تولید ۲۰۶/ رانای ۱۵ میلیونی وارد بازار میشود». نصب چراغ داخل جعبه داشبورد و چراغ مطالعه روی سقف، تنها به تهیه و نصب کلید و چراغ بدون نیاز به معرفی، قابل راه اندازی است.
خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران
یک پیشرانه با حجم 1360 سیسی، 4 سیلندر تنفس طبیعی با 75 اسب بخار قدرت و 118 نیوتن متر گشتاور که با کد TU3 شناخته می شود از مشخصه های فنی 206 تیپ ۲ هستند. از نظر قوای فنی با یکدیگر مشترکند ولی تیپ 2 از سیستم برق مولتی پلکس بهره می برد؛ فرمان آن نیز 3 شاخه است و ساعت دیجیتال در پژو 206 تیپ 1 جای خود را به ال سی دی تایپ A در تیپ 2 داده است. البته این ال سی دی در مدل های تولیدی بعد از سال 92 به تایپ B(طرح ال سی دی تایپ B با نام MFD که قابلیت های آن کمتر از ال سی دی تایپ B اصلی است) ارتقا یافت و سال 94 نیز نسل دوم ال سی دی های MFD بر روی 206 ها قرار گرفت. با توجه به نرم بودن فرمان بیش تر خودروهای چینی، بعید به نظر نمی آید که این قطعه نیز از کشور دوست و برادر، تهیه شده باشد. در نهایت، یکی دیگر از مهم ترین اختلاف های فنی پژو ۲۰۶های ۹۱ به بعد، جعبه دنده نصب شده بر روی آن ها است که دیگر از نوع MA5 (معروف به آرژانتینی) نیست.
در واقع، عمر پژو ۲۰۶ اتوماتیک در ابتدای دهه ۹۰ به پایان رسید. پژو ۲۰۶ بار دیگر به خط تولید بازگشت،البته داخلی سازی ابتدا تنها برای تیپ ۵ اتفاق افتاد و سرانجام در سال ۱۳۹۳ ایران خودرو اعلام کرد که موفق به داخلی سازی کامل پیشرانه tu3 شده و از سال ۹۴ ،تیپ۲ هم دوباره به بازار آمد. پژو 206 چه تیپ ۲ باشه و چه تیپ 5، ماشین بسیار خوبیه. تیپ ۲ کم خرج تر و بازاریتره ولی تیپ 5 چالاکتر و طبیعتاً هزینه نگهداری اون بیشتره (موتورهای Tu5هایی که الان داره استفاده میشه، دیگه قدرت و کشش مدلای قبل را نداره). روی هم رفته هنوز 206 زیبایی و پرستیژ خودشو حفظ کرده و میشه گفت بین رقبایش انتخاب برتر و معقولتریه.
ایران خودرو با تغییر در ضرایب جعبه دنده قدیمی BE3 پژو ۴۰۵ و سمند، نسخه ای بهبود یافته از آن را تحت عنوان BE4 بر روی پژو ۲۰۶های ایرانیزه قرار داد. تیپ ۶ هنوز هم در مدلهای کارکرده از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک در بازار کشور است. هر چند خرید یک تیپ ۶ کارکرده با توجه به حساسیت سلامت جعبه دنده، احتیاط بیش تری نسبت به دیگر تیپ های پژو ۲۰۶ می طلبد. پژو 206 تیپ ۶ به عنوان نسخه استاندارد پژو ۲۰۶ اتوماتیک در بازار شناخته می شود. خودرویی که مورد پسند بسیاری از خانواده ها و جوانان ایرانی قرار گرفت.
میخواستم یکم در مورد قطعه های خودروهای ایرانی براتون بگم که خودتون تصمیم بگیرید . مطمین باش نصف ماشین رنگه یا ملق زدست.کم کم باید ۲۸ تومن قیمت بده…. سلام مصرف تیپ دو تو جاده چقدره؟ممنون اگه بهم بگید…