طبقه بندی نادرست رانندگان، مازاد ظرفیت مداوم که فشار نزولی بر نرخ باربری وارد می کند، تجارت فرامرزی و ایمنی جاده در انتاریو برخی از موضوعاتی بودند که در کنگره این هفته انجمن حمل و نقل انتاریو (OTA) توسط هیئتی از کامیون داران سنگین انتاریو پوشش داده شد.
Avery Vise، معاون حملونقل با FTR پیشبینیکننده صنعت، از ایالات متحده بازدید کرد تا بینشهای خود را در مورد بازار فعلی حملونقل به اشتراک بگذارد. در حالی که او گفت که بازار در سال آینده باید اندکی بهبود یابد، انتظار تغییرات شدید را نداشته باشید زیرا ظرفیت بیش از حد و رشد رکود حمل بار باقی مانده است. او افزود که اقتصاد مصرف کننده فضای کمی برای رشد دارد زیرا اقتصاد و اشتغال در حال حاضر قوی است.
Vise گفت: “شما نمی تو،د فقط از ظرفیت (،) بهبودی داشته باشید. حتی اگر ظرفیت از بین برود، باید تا حدی رشد حمل و نقل داشته باشید.
وی در پاسخ به این سوال که چرا ظرفیت برای ،وج از بازار کند بوده است، گفت: «ما محرک غیرقابل تصوری (در طول کووید) داشتیم، که به افرادی هم رسید که تصمیم گرفتند شغل خود را به ،وان راننده کامیون ، کنند و اختیارات خود را بدست آورند و باعث افزایش در مقامات جدیدی که قبلاً ندیده بودیم.»
او خاطرنشان کرد که ایالات متحده هنوز 36 درصد بیشتر از قبل از همهگیری حاملهای استخدامی فعال دارد و بررسیهای محرک به این اپراتورهای جدید این امکان را داده است که بیش از حد انتظار در بازار ضعیف باقی بمانند.
پرش در اطراف پایین
دیوید تومبر، رئیس گروه حمل و نقل کریسکا، چشم انداز ناوگان را از خطوط مقدم ارائه کرد. او گفت: “ما احساس می کنیم که به نوعی در حال پرش به پایین هستیم و اکنون چند ماه است که این کار را انجام داده ایم.”
این در بحبوحه افزایش شدید هزینه های عملیاتی رخ داده است.
او گفت: «فکر میکنم در کل، ،بوکارهای ما شاهد کاهش نرخ تکرقمی بودهاند، اما افزایش دو رقمی هزینهها در سمت سقف قبلی ما شاهد بودهاند.
کریسکا با توقف ،ید شرکت و بررسی دقیق نحوه استفاده از سرمایه پاسخ داده است.
او گفت: «تمرکز روی نظم بخشیدن به خانه ما، تمرکز بر ترا،مه و کار با ،ب و کار ما بوده است.
رئیس تازه منتخب OTA، Mark Bylsma، رئیس Spring Creek Carriers، خاطرنشان کرد که یک اپراتور کوچک در این محیط ممکن است چابکی را افزایش دهد، اما همچنین قرار گرفتن در معرض بیشتری را در بازار نوسانات ناگه، ارائه می دهد. شرکت او با عدم تعادل بارها و نرخ های عبور از مرز دست و پنجه نرم می کند.
او گفت: “در حال حاضر، به سمت ج، به ایالات متحده، حجم ها وجود دارد.” ما از این حجم ها خوشحالیم. بازگشت ربات به شمال از ایالات متحده داستان کاملاً متفاوتی است. بنابراین اکنون کامیونهایی دارید که با نرخهای دیروز کامل خارج میشوند و کامیونهایی که به داخل میآیند و حتی بدتر از نرخهای دیروز هستند. این جایی است که ما در آن هستیم. بنابراین، شما درآمد هر مایل را در یک سفر رفت و برگشت اندازه می گیرید. چگونه بر درآمدهای ورودی ضعیف غلبه کنیم؟ ما با داشتن درآمدهای خارجی عالی بر آن غلبه می کنیم.»
منطقه رشد بین وجهی
مارک نات، معاون عملیات منطقه مرکزی برای Fastfrate، خاطرنشان کرد: یک نقطه روشن در چشم انداز حمل و نقل کانادا بین وجهی بوده است. او خاطرنشان کرد که حملکنندهها عمدتاً به دلیل صرفهجویی در هزینههای بالقوه و نه ،وماً کاهش انتشار گازهای گلخانهای، حملونقل بیشتری را به حالت بینوجهی تغییر میدهند.
اما ناوگ، در اتاق که قبلاً با هزینه های بالاتر سروکار دارند باید در آینده ای نه چندان دور برای دیگری آماده شوند. Vise گفت که مقررات انتشار EPA27 احتمالاً 20000 تا 25000 دلار آمریکا به هزینه تراکتور ک، 8 در سال 2027 اضافه می کند. در حالی که این تغییرات نظارتی با ا،ام شرکت های OEM برای تمدید ضمانت سیستم آلایندگی همراه خواهد بود، Vise گفت که مشخص نیست چقدر سود خواهد داشت. ،یداران اولیه کامیون که معمولاً آن واحدها را قبل از گارانتی تمدید شده می فروشند، از آن لذت ببرند لگد به داخل، کشش تا 450000 مایل (720000 کیلومتر).
“سپس این سوال پیش میآید که آیا آنها میتوانند ارزش باقیمانده (در صورت فروش مجدد) دریافت کنند؟” ویز پرسید.
Tumber گفت Kriska در حال حاضر شروع به بحث در مورد استراتژی خود برای جایگزینی تج،ات قبل از آن کرده است و پس از آن، این هزینه های بالاتر اجرایی می شود.
او گفت: “زمان این احتمالاً نمی تواند بدتر باشد.” و اشاره کرد که کریسکا قصد دارد کامیون های جدید را بیش از سه سال نگه دارد. با نرخ های امروزی، شما در تلاش هستید که بگویید بیایید کامیون های بیشتری را در جاده ها قرار دهیم. اما واقعیت این است که ما هم نمی تو،م کوته فکر باشیم. ما نمیتو،م آینده خود را با نداشتن سفارش برای یک سال به رهن بگذاریم، سپس وجود آن توده در مار به یک مشکل آینده تبدیل شود. من فکر میکنم این احتمالاً ،یبی از طول، ، چیزها و همچنین سفارش چیزهایی است که به آن نیاز داریم تا در چند سال آینده خود را در موقعیت واقعاً بسیار دشواری قرار ندهیم.»
استقرار کامیونهای بدون آلایندگی با افزایش هزینههای بیشتری همراه خواهد بود. بیلسما در پاسخ به این سوال که چگونه ناوگان کوچکی مانند اسپرینگ کریک میتواند آن را جذب کند، به شوخی گفت: «منتظر میمانم تا چلنجر، روزدیل و کریسکا آن را بفهمند و از آنها میپرسم چه کار میکند!»
تمرکز بر چیزی که می تو،د کنترل کنید
ران اولوت، نایب رئیس گروه Rosedale، گفت که تجارت او بر روی متغیرهای آن متمرکز است. می تواند کنترل کنید. بهتر است از تله ماتیک برای بهبود خدمات مشتری و در عین حال تمرکز بر حفظ راننده استفاده شود.
او گفت: “چیزهایی وجود دارد که می تو،م کنترل کنیم و این کار را به صورت روزانه انجام می دهیم.” ما میتو،م ساعتهای انبارمان را کنترل کنیم، ساعت رانندهمان را کنترل کنیم، میتو،م بار کامیونهایمان را کنترل کنیم. ما همچنین می تو،م مایل های خالی خود را کنترل کنیم. می توان به زمان های تاخیر در تحویل و تحویل و زمان بیکاری توجه کرد. این یکی از زمینههایی است که ما واقعاً روی آن تمرکز کردهایم و پساندازهای قابلتوجهی داشتهایم.»
Bylsma با گذاشتن کلاه رئیس OTA خود، گفت که تمرکز آینده برای انجمن، نبرد مداوم علیه طبقه بندی اشتباه رانندگان خواهد بود.
او گفت: “ما در لابی ، بسیار خوب هستیم و در سیاست گذاری خوب هستیم، اما ما – افرادی که در این اتاق هستند و در راهروها – باید دور هم جمع شویم و یک تلاش سیاسی مردمی به شیوه ای هماهنگ و مشارکتی داشته باشیم.” تلاشها برای وادار ، ،ت به اجرای قو،نی که قبلاً در حال انجام است.
قرار دادن S و G در ESG
در پاسخ به سوالی در مورد مسئولیتی که حملکنندگان باید از استفاده از حاملهایی که به اشتباه رانندگان را به،وان پیمانکاران مستقل استخدام میکنند اجتناب کنند، برخی از اعضای هیئتمدیره ابراز ناامیدی ،د. تامبر گفت که بسیاری از این حملکنندگان برنامههای اشتغال، اجتماعی و حکمر، (ESG) دارند.
او گفت: “من فکر می کنم آنچه در ESG بیش از حد نمایه می شود تمرکز بر E است.” ما مطمئناً سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که mpg ما چیست و چه چیزی به اندازه ردپای کربن ما ترجمه می شود. اما فرصت را با مشتریان خود از دست ندهید، زم، که با آنها می نشینید، تا با S و G صحبت کنید. جنبه اجتماعی یک جنبه مهم است و حکومت نیز یک جنبه مهم ESG است. و اگر بتو،د داستان خود را در مورد ارزشی که برای شراکت به ارمغان می آورید و اینکه چگونه با اه، شرکت آنها نه تنها در E، بلکه در S و G همسو می شوید، به هم پیوند دهید، بسیاری از (حمل کنندگان) وجود دارند که نمی توانند انجام دهند. که.”
Bylsma موافقت کرد، اما اضافه کرد که در محیطی که فرستندهها درخواستهای پیشنهادی ارائه میکنند و مکالمات «بیچهره» با حاملهای خود در طول فرآیند انتخاب دارند، چالش برانگیز است.
مزایای نزدیک ،
نات در جستجوی نقطه روشنی در اقتصاد گفت که نزدیک شدن به ساحل – با تولید بیشتر کالاها که از آسیا به مکزیک منتقل می شود – برای صنعت کانادا مفید خواهد بود.
او در مورد نزدیک شدن گفت: «مطمئناً، هزاران فرصت در آنجا وجود دارد. اما این نیز با چالش هایی همراه است. وی خاطرنشان کرد که حمل و نقل به شمال از مکزیک حدود 10 برابر بیشتر از محموله هایی است که به این کشور می روند.
Vise گفت که FTR انتظار دارد که مزایای نزدیک شدن به صنعت حمل و نقل بیشتر از اقتصاد کلان باشد، زیرا بیشتر کالاهایی که از مرز ایالات متحده و مکزیک عبور می کنند با کامیون سفر می کنند و بیشتر آن به صنعت خودروسازی مرتبط است.
اولوت در پاسخ به سوالی درباره ایمنی جاده در انتاریو گفت که نظارت بر آموزشگاه رانندگی افزایش می یابد.
او گفت: “ما چند مدرسه عالی و چند مدرسه نه چندان عالی داریم.” “مطمئن نیستم که ،ی تا به حال از لغو یا تعلیق مجوز یک مدرسه شنیده باشد.”
Rosedale مهارتهای رانندگی یک راننده آیندهنگر را ارزیابی میکند و مایل است با افراد بهتر کار کند، حتی اگر با برخی از جنبههای شغلی مانند قبل از سفر، امنیت بار یا کاغذبازی مشکل داشته باشند.
Kriska یک برنامه تکمیلی عمیق دارد که افراد جدید را جذب می کند و قبل از اینکه آنها را وارد جاده کند، مهارت های آنها را بهتر توسعه می دهد. تامبر گفت که این برنامه دائماً در حال اصلاح است، اما در افزایش سطح مهارت رانندگان ناوگان سودمند بوده است.
او گفت: «این مشکل است، زیرا رانندگان با کیفیت کمتر و کمتری به درهای ما می آیند. به ازای هر 100 متقاضی، ممکن است یک نفر بیاوریم.
منبع: https://www.trucknews.com/business-management/ota-congress-panel-tackles-the-toughest-issues-in-trucking/1003190829/