عصر بخیر دختر و پسر. من همین چند هفته پیش از انجام یک تور 7 هفته ای برگشتم. من سوالات، نظرات و مشاهدات زیادی دارم. اما آنها می توانند صبر کنند. همه چیز خیلی آرام پیش رفت، به جز آ،ین بارم (که مرا به خانه آورد). بنابراین داستان اینجاست. امیدوارم از آن لذت ببرید و منتظر پاسخ شما هستم. من واقعاً نیازی به تأیید یا پشتیب، ندارم، زیرا قبلاً متقاعد شده‌ام که حق با من است. من واقعاً فقط این را پست می‌کنم تا TQL را در حالت انفجار قرار دهم (و من تازه شروع کرده‌ام) و امیدوارم اطلاعاتی را جمع‌آوری کنم که برای هر ،ی که توسط کارگزاران مختلف در حال ،اب شدن است مفید باشد. دلیل تکرار این مز،فات این است که ا،ر کامیون داران با آن مق، نمی کنند. گاهی اوقات، یک کلمه محبت آمیز و یک چوب بیسبال نتایج بهتری نسبت به یک کلمه محبت آمیز دارد. و دستکش ها در می آیند. حالم از این BS بهم میخوره

روز جمعه، 2 آگوست، من نزدیک هرمیستون OR بودم. من شب را آنجا در ایستگاه کامیون عصر فضا گذرانده بودم. در ساعت 9:30 صبح، من یک تری، بارگیری را رزرو کردم که از Umatilla یا به وگاس برمی گشت، که قرار بود 7 روز بعد تحویل داده شود. من برای آن پول نمی گرفتم بدم نمی آمد چون 7 هفته در راه بودم و برای رسیدن به خانه خارش داشتم. اکنون همانطور که احتمالاً می د،د، TQL به طور رسمی آدرس و قرار ملاقات را تا پس از رزرو اولیه به شما ارسال نمی کند. بنابراین من امضا کردم و ratecon را برگرداندم و منتظر ماندم. معمولاً خیلی سریع است، مثلاً کمتر از 15 دقیقه. اما یک ساعت گذشت و من شروع به نوشتن ایمیل کردم تا ببینم مشکل چیست. آنها پاسخ دادند: “با عرض پوزش برای تاخیر، ما در حال کار بر روی آن هستیم.”

یک ساعت بعد، در ساعت 11:30، ایمیلی را ارسال کردم که در آن می‌گوید اگر به زودی من را اعزام نکنند، باید بار را لغو کنند. به یاد داشته باشید، من در اوا، صبح جمعه در روستایی اورگان هستم. اگر به زودی تری، را نمی گرفتم، برای آ، هفته آنجا گیر می کردم. سرانجام در ساعت 12:30، 3 ساعت پس از امضای نرخ اولیه، من اعزام شدم. بنابراین من به سمت پیکاپ در Umatilla رفتم، که حدود 10 مایل دورتر بود. تقریباً در نیمه راه پیکاپ، دستیار دلال با من تماس می گیرد و می گوید:

من نمی‌دانم چه اتفاقی برای این کشتی‌گیر افتاده است، اما تری، اکنون باید به فونتانا برود. فرستنده R+L Carriers بود. داشتم یکی از تری،هایشان را جابجا می کردم.

به او می گویم: “ببخشید، اما من به کالیفرنیا نمی روم. قرارداد برای وگاس است. اگر می خواهید من به کالی بروم، باید 500 دلار از شما بگیرم. من این کار را به صورت رایگان انجام می دهم. شروع کنید.” او پاسخ می دهد که آنها به من پول نمی دهند. بنابراین به او می گویم که تری، در آن زمان به وگاس می رود. گفت قرار است بار را لغو کنند. من به او می گویم که اگر آنها می خواستند لغو کنند، باید 250 دلار برای TONU از آنها بگیرم. به او توضیح دادم که اکنون تقریباً ساعت 1 بعدازظهر در روستایی اورگان است، و چون آنها نیمی از روز مرا تلف ،د، اکنون برای آ، هفته آنجا گیر خواهم کرد. من مطمئن هستم که شما موافق هستید که 250 دلار بسیار معقول است. من اپراتورهایی را می شناسم که 5 برابر بیشتر در روز شارژ می کنند.

او پاسخ داد: “ما به شما TONU پرداخت نمی کنیم.”

گفتم: “خب پس من تو را در وگاس می بینم عزیزم! من دو گزینه به تو دادم تا این مشکل را اصلاح کنی و تو هر دو را رد کردی.”

گفت: باید به رئیسم زنگ بزنی.

من پاسخ دادم: “من مجبور نیستم با ،ی تماس بگیرم. اگر رئیس شما نیاز دارد با من صحبت کند، می تواند با من تماس بگیرد.”

سپس گوشی را قطع کردم. درک کنید که در این زمان عصب، شده بودم و قرار نبودم به خاطر این که این مرد از من خواسته بود، برای برقراری تماس تلفنی به کنار جاده بکشم و از حلقه ها بپرم. من به TQL وابسته نبودم. من قبلا قرارداد داشتم. بنابراین به فرستنده رسیدم، بررسی های لازم را انجام دادم (تصاویر، ایمیل ها، بازرسی و موارد دیگر)، آنها را به TQL فرستادم و به راه خود ادامه دادم.

سی دقیقه بعد از “رئیس” با من تماس گرفت. او از من پرسید که چرا تری، را پس از اینکه به من گفتند این کار را نکنم برداشتم. از آنجایی که از نحوه برخورد او خوشم نیومد، به نوعی پاسخ دادم. من به او گفتم که من کارمند او نیستم و یک بار که قرارداد داشتم، من بودم که صدای شلیک را انجام دادم. به او گفتم که می‌تواند از من بخواهد کاری انجام دهم، اما این بدان م،ا نیست که مجبور باشم. به او گفتم که نمی تواند به صورت شفاهی با یک تماس تلفنی قرارداد را فسخ کند. به او گفتم که باید از پروتکل من، پیروی کند. این یک گفتگوی رفت و برگشتی بود تا اینکه در نهایت به او گفتم:

“گوش دهید، شما سه گزینه دارید: 1- من نرخ جدید را برای تحویل به فونتانا با قیمت 500 دلار می پذیرم. 2- به شما اجازه می دهم در صورت پرداخت TONU برای 250 دلار، بار را لغو کنید. 3- من در وگاس تحویل می دهم، طبق شرایط قرارداد.”

بنابراین او یک واشر منفجر کرد و من را تهدید کرد که در صورت تحویل در وگاس، 2000 دلار هزینه شارژ مجدد از من به فونتانا خواهد گرفت. من پاسخ دادم: “واقعاً. 2000 دلار؟ آیا این بار برای همین کار می کند؟ و شما 500 دلار به من نمی دهید تا خودم آن را به فونتانا ببرم؟”

همه چیز واقعا داغ شد و ما در نهایت به یکدیگر فحش دادیم. او یک ایمیل با نسخه خود از رویدادها به من شلیک کرد و من هم به همان شکل پاسخ دادم. من همیشه یک دنباله کاغذ ایجاد می کنم. سی دقیقه بعد، در حالی که داشتم به کازینوی Wild Horse می رسیدم (جایی که تا دوشنبه ماندم زیرا نتوانستم باری پیدا کنم)، مرد دیگری از “اداره بار پریشان” با من تماس می گیرد. این افراد بر کارگزاران قدرت دارند و آنها را در صف نگه می دارند. ما درباره همه چیزهایی که اتفاق افتاد بحث کردیم. گفتگوی صمیمانه ای بود.

او در پایان گفت: “ما همین الان با گیرنده در وگاس چک کردیم و آنها گفتند که می توانند شما را در وگاس دریافت کنند.” (نه اینکه مهم باشد. من گزینه هایشان را به آنها داده بودم و قرار نبود منحرف شوم.)

بنابراین روز دوشنبه باری را از La Grande OR به P،enix AZ برداشتم و از P،enix باری را به وگاس برداشتم. همانطور که در قرارداد قول داده بودم صبح جمعه تحویل دادم. در تمام طول هفته، تماس‌ها و پیامک‌های معمولی را از TQL دریافت می‌کردم (حتی با وجود اینکه در Macropoint ردیابی می‌شدم) که از من می‌پرسیدند آیا برای تحویل در VEGAS برنامه‌ریزی شده‌ام یا خیر. مطمئن شدم اسکرین شات گرفتم.

روز سه‌شنبه (4 روز پس از تحویل)، یک ایمیل از بخش ادعاهای TQL دریافت کردم که می‌گفت آن‌ها می‌خواهند علیه من به مبلغ 825 دلار شکایت کنند. من پاسخ دادم که اگر این کار را بکنند، نسبت به بند آنها اقدام خواهم کرد. من به آنها گفتم که اگر جرأت داشته باشند یک گارد حمل و نقل تشکیل دهند، من به دلیل اینکه مفاد قرارداد را انجام داده ام، برای افترا شکایت خواهم کرد. همه مدارک را برایشان فرستادم. حتی به آنها گفتم که اداره بار مضطرب آنها تأیید کرده است که می توانم در وگاس تحویل بگیرم. (باز هم مهم نیست.) او گفت که به من بازخواهد گشت. او هرگز انجام نداد.

یک هفته بعد، ایمیلی از شرکت فاکتورینگ خود دریافت کردم که می‌گفت TQL با پرداخت کوتاه 825 دلاری در دو بار جداگانه که حدود 3 هفته قبل برای آنها تکمیل کرده بودم (700 دلار از یک بار و 125 دلار از بار دیگر). من فوراً یک ایمیل قوی به TQL ارسال کردم که در آن به آنها توصیه کردم که عواقبی در پی خواهد داشت. و دوباره، من تمام شواهدی را برای آنها ارسال کردم که تأیید می کند شرایط قرارداد را انجام داده ام. به آنها گفتم که برای بارهایی که کوتاهی پرداخت کرده اند، اوراق قرضه آنها را تشکیل می دهم. حتی به آنها گفتم که ممکن است برای آن بارها که ربطی به بار مورد اختلاف نداشتند، به دنبال SHIPPERS بروم. اگر اشتباه می کنم، مرا تصحیح کنید، اما آیا این غیرقانونی نیست که یک کارگزار از پرداخت یک بار برای ارضای ادعای بار دیگر خودداری کند؟

من به آنها مهلت دادم تا بدهی را واریز کنند. بنابراین این هفته، ما رفت و برگشت داشتیم، اما آنها به بازی هاردبال ادامه دادند. خانمها #####های بی ادب بودند.

قرار است فردا یک ایمیل دیگر به بخش Distressed Load ارسال کنم. همچنین قصد دارم برای بارهایی که دستمزد کوتاهی دریافت می کنند با کارگزاران تماس بگیرم و به آنها توضیح دهم که به دلیل اقدامات پنه، یک کارگزار دیگر در شرکت آنها، ممکن است مجبور باشم برای پرداخت با مشتری آنها تماس بگیرم. واقعاً مایه شرمساری است زیرا من بارهای زیادی را برای TQL انجام می دهم. نرخ های خوبی به من می دهند (نسبت به شرایط فعلی بازار) و من سابقه خدمات استثنایی با آنها دارم.

من با 3 دلال صحبت کردم و هر کدام گفتند که من 100% حق دارم، چه از نظر اخلاقی و چه از نظر قانونی. اما هر کدام نظرات متفاوتی در مورد اینکه چگونه باید ادامه دهم دارند. من حتی (از طریق ایمیل) با کاساندرا گینز، مدیر عامل شرکت Carrier Assure و وکیل حمل و نقل صحبت کردم. او گفت که از خواندن داستان من مضطرب شده است و می خواهد که در وب سایت او پرونده کنم. به او گفتم که می‌خواهم هر فرصتی را به TQL بدهم تا اول این کار را درست کند. اما حالا دستکش ها از کار افتاده است.



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/taking-on-goliath-my-fight-with-tql.2512341/