
بروزرسانی: 20 تیر 1404
در مکالمه با آلن شفر ETF: ایجاد تغییرات در انتشار کامیون
قلم دستورالعمل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا احتمالاً با جوهر كم می شود. و در حالی که بیشتر نگر، های موجود در کانادا در مورد تهدید تعرفه ها و تأثیر آنها بر تجارت ، صنعت حمل و نقل نیز می تواند برخی از تحولات مربوط به مقررات مربوط به تولید گازهای گلخانه ای را که حاکم بر تولید و بهره برداری از کامیون های سنگین تولید شده برای بازار آمریکای شمالی است ، پیش بینی کند.
در حال حاضر ، ترامپ دستورات اجرایی را صادر کرده است که ایالات متحده را از توافق نامه آب و هوایی پاریس خارج کرده و اعتبار مالیاتی EV را از بین می برد. هیئت مدیره منابع هوایی کالیفرنیا پرچم سفید را تکان داد و درخواست چشم پوشی از قانون هوای پاک خود را در مورد قانون پیشرفته ناوگان تمیز خود به EPA برداشت ، که باعث می شد درصد افزایشی در حال افزایش از کامیون های انتشار صفر در ایالت و سایرین با هماهنگ شوند آن

Trucknews.com با آلن شفر ، مدیر اجرایی انجمن فناوری موتور ، گرفتار اعلامیه ها و بحث در مورد آینده مقررات انتشار گازهای گلخانه ای برای صنعت حمل و نقل شد. در اینجا برخی از گزیده هایی از گفتگوی ما آورده شده است:
آیا دلیلی وجود دارد که انتظار داشته باشید مقررات انتشار گازهای گلخانه ای EPA27 کشته یا به تأخیر بیفتد؟
شفر احساس می کند قو،ن NOX EPA27 - که انتظار می رود حدود 20،000 دلار یا بیشتر به هزینه یک کامیون ک، 8 در سال 2027 اضافه شود - طبق برنامه ریزی شده است. وی گفت: "تولید کنندگان در حال حاضر به خوبی تولید می شوند (از آن برنامه ها) و در مرحله نهایی آماده شدن برای شروع موتورهای لنگ برای برآورده ، این شرایط هستند."
در مورد استانداردهای انتشار گاز گلخانه ای EPA فاز 3 چطور؟
سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده در حال استفاده از استانداردهای سخت تر GHG برای کامیون های سنگین است که هدف آن کاهش انتشار CO2 از تراکتورهای کامیون 40 ٪ بین سالهای 2027 و 2032 و از کامیون های حرفه ای 60 ٪ است. شفر پیشنهاد می کند که این مقررات ممکن است بیشتر در معرض خطر باشد.
وی گفت: "از این دو قانون ، من فکر می کنم که یکی به احتمال زیاد تعدیل در بعضی از مواقع انجام شده است."
کالیفرنیا چشم پوشی از ناوگان تمیز پیشرفته خود را لغو کرده است و به طور موثری قانونی را رها کرده است که ناوگان در آن ایالت را برای ،ید وسایل نقلیه با انتشار صفر نیاز دارد. با این حال ، قانون Advanced Clean Truck Companion ، که OEM ها را وادار به تولید و فروش کامیون های صفر بیشتر می کند-باقی مانده است. چگونه تنظیم کننده ها در صورت وجود تقاضا از ،یداران ناوگان در غایب "چوب" ACF وجود نخواهد داشت ، تنظیم کننده قانون را آشتی می دهند؟
شفر گفت: "سؤال عالی" ، با اشاره به آژانس ها و ذینفع، که این دو قانون را تهیه می ،د همیشه پیش بینی می ،د که آنها به صورت همراه کار می کنند ، با این که قانون ACF تقاضا برای کامیون های صفر با انتشار قانون قانون سازندگان کامیون را وادار به ساخت و فروش می کند بشر
"اگر ACF را از بین ببرید ، ناوگان دیگر تعهد انطباق برای ،ید کامیون های (انتشار صفر) ندارند. این باعث می شود که تولید کنندگان در آنجا هنوز مجبور به تولید آنها باشند. من می گویم خیلی زود است که بگوییم دقیقاً چگونه ممکن است این بازی را انجام دهد. مطمئناً ، من فکر می کنم تعداد زیادی دست نوشته در سراسر کشور در میان کامیون و سازندگان موتور تلاش می کنند که دقیقاً بدانند که این بدان م،ی است ... من می گویم این یک معضل بسیار بزرگ برای تولید کنندگان و ایالت کالیفرنیا ، و پنج یا بنابراین بیان می کند که آنها را دنبال می کنند. "
هیچ ، هرج و مرج را در مورد مقررات دوست ندارد ، اما آیا این تغییر نگهبان در دی سی فرصتی را برای انجام کار بهتر در مورد پیشرفت ما با دیزل تمیز انجام می دهد ، و شاید فرصت هایی که با سایر سوخت های پاک نادیده گرفته شده وجود دارد. مانند گاز طبیعی تجدید پذیر؟
شفر موافقت كرد كه ،ت قبلی تقریباً به طور انحصاری روی وسایل نقلیه باتری برقی به ،وان پاسخ به كسب و كار دكربن سازی متمرکز شده است. او امیدوار است که گزینه های دیگر تحت ،ت جدید ظاهر جدیدی به خود جلب کند.
وی درباره رژیم بایدن گفت: "نان و کره برنامه ها ، سیاست های آنها و بودجه آنها واقعاً برای برق سازی بود." "و واقعاً تمرکز روی مواردی مانند پایداری حمل و نقل یا راندمان حمل و نقل کل سیستم و شبکه وجود نداشت."
شفر افزود: "وقتی این چشم انداز تونل را به یک فناوری نگاه می کنید ، چیزهای مثبت زیادی را در لبه ها از دست می دهید ، مواردی مانند گاز طبیعی تجدید پذیر ، که می تواند یک ردپای کربن کاملاً منفی داشته باشد ... یکی از امیدهای من برای این ،ت این است ما شروع به فکر ، در مورد انجام کارها بر اساس عقل سلیم می کنیم. "
این به م،ای کاوش در چندین سوخت و فناوری برای کاهش ردپای کربن صنعت حمل و نقل بدون مجبور ، یک فناوری واحد مانند باتری است. در حالی که شفر پیش بینی می کند که تولید کنندگان کامیون سرمایه گذاری در BEV و سایر فن آوری های انتشار صفر را ادامه دهند ، امید وی توجه بیشتری به گزینه های دیگری خواهد بود که امروزه برای ناوگان من، تر است و باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود و در عین حال حس اقتصادی را برای کاربران نهایی نیز ایجاد می کند.
آیا احساس می کنید در مورد OEM ها در مورد آنچه که آنها دوست دارند این ،ت را در مورد استانداردهای انتشار آینده انجام دهد ، اجماع وجود دارد؟
شفر بدون تردید گفت: "نه ، من این کار را نمی کنم." "این پیچیده است. باید در نظر داشته باشیم که هر یک از این شرکت ها تولید کننده جه، هستند ، بنابراین آنها نه تنها آنچه در ایالات متحده اتفاق می افتد احساس می کنند ، بلکه فشارهایی از سایر نقاط جهان نیز دارند. "
نکته دیگر برای تولید کنندگان تحت این ،ت می تواند تعرفه های تأثیرگذاری بر هزینه مؤلفه هایی که از خارج از ایالات متحده تهیه می کنند ، یک سازنده کامیون باشد که باتری های خود را در داخل کشور تهیه می کند ممکن است نسبت به دیگری که باتری های خود را وارد می کند ، داشته باشد و بر کدام فناوری ها تأثیر می گذارد. برای دیدن پرخاشگرترین دنبال.
"بنابراین ، من فکر نمی کنم که در حال حاضر یک اجماع قوی داشته باشیم. من نشنیده ام که یک بیان شده است. شاید یک آمدن باشد و ما مطمئناً از آن استقبال می کنیم. "
منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/in-conversation-with-etfs-allen-schaeffer-making-sense-of-changes-to-truck-emission-regs/1003193348/