یک راه برای اطمینان از آمادگی شما برای ممیزی ایمنی: تجزیه و تحلیل شکاف ایمنی را در بخش هایی از برنامه ایمنی خود انجام دهید، مانند هر CSA BASIC در حال حاضر نزدیک یا بالاتر از آستانه. - تصویر: HDT...

یک راه برای اطمینان از آمادگی شما برای ممیزی ایمنی: تجزیه و تحلیل شکاف ایمنی را در بخش هایی از برنامه ایمنی خود انجام دهید، مانند هر CSA BASIC در حال حاضر نزدیک یا بالاتر از آستانه.


از نظر آماری، تنها بخشی از حامل های موتوری که در حال حاضر مجاز به فعالیت در ایالات متحده هستند، با a مواجه خواهند شد بررسی انطباق توسط اداره ایمنی خودروهای فدرال اما اگر ناوگان شما در ممیزی ایمنی ش،ت بخورد، بعد چه اتفاقی می افتد؟

برای مثال، در سال 2023، FMCSA و همتایان ایالتی آن تقریباً 12000 بررسی انطباق را انجام دادند، حتی اگر چند صد هزار شرکت مخابراتی دارای اختیار فعالیت باشند.

با این وجود، عواقب یک بررسی انطباق ناموفق بسیار جدی است که بتوان نادیده گرفت. این مقاله به بررسی مشکلات احتمالی ش،ت در بررسی انطباق می‌پردازد و بینش‌هایی را در مورد اینکه چگونه شرکت‌های مخابراتی می‌توانند از عملیات خود در برابر این خطرات مهم محافظت کنند، ارائه می‌دهد.

FMCSA چگونه به حامل های موتور امتیاز می دهد؟

روش‌شناسی تن، ایمنی و روش‌های مورد استفاده FMCSA در انجام بازبینی انطباق در 49 CFR ،مت 385 خلاصه شده است. تحت این روش‌ها، بخش‌هایی از مقررات ایمنی و مقررات مواد خطرناک که ویژگی‌های مشابهی دارند با هم در پنج عامل نظارتی و یک حادثه ،یب می‌شوند. عامل نرخ

در بررسی هر یک از این شش عامل، روش ایمنی تن، اندام بین تخلفاتی که حاد یا بحر، تلقی می شوند تمایز قائل می شود.

نقض حاد

نقض حاد نمونه ای از عدم انطباق است که آنقدر شدید است که نیاز به اقدام اصلاحی فوری توسط حامل موتور دارد. عدم انطباق با یک مقررات حاد می تواند منجر به اقدامات اجرایی توسط FMCSA شود و یک نقض جدی تلقی خواهد شد.

نقض انتقادی

نقض اساسی یک موضوع عدم انطباق کمتر جدی است که به ،ابی در کنترل مدیریت شرکت مخابراتی مربوط می شود. FMCSA از یک آستانه 10 درصدی برای تعیین اینکه آیا نقض روندی از سوی شرکت مخابراتی را نشان می‌دهد که به اندازه کافی به یک مشکل کلیدی ایمنی یا انطباق رسیدگی نمی‌کند، استفاده می‌کند.

این بدان م،است که اگر حداقل 10٪ از پرونده های بررسی شده حاوی نقض خاصی باشد، FMCSA نقض را “بحر،” می داند.

بنابراین، در بررسی مسائل مربوط به انطباق حیاتی، محققین FMCSA به دنبال ال،ای عدم انطباق توسط حامل موتور هستند که ممکن است ،ابی در کنترل مدیریت حامل در آن منطقه را نشان دهد.

فهرستی از تخلفات حاد و بحر، شناسایی شده توسط FMCSA را می توان در 49 CFR ،مت 385 یافت.

بر اساس مت،وژی FMCSA، هر یک از شش عامل رتبه ای رضایت بخش، مشروط یا نامطلوب دریافت می کنند. با استفاده از ج، زیر، تعداد کل عوامل مشروط و رضایت بخش برای تعیین رتبه بندی ایمنی کلی آن حامل اضافه می شود:


در ممیزی DOT، بخش‌هایی از مقررات ایمنی و مقررات مواد خطرناک که ویژگی‌های مشابهی دارند با هم در پنج عامل نظارتی و یک حادثه ،یب می‌شوند.

در ممیزی DOT، بخش‌هایی از مقررات ایمنی و مقررات مواد خطرناک که ویژگی‌های مشابهی دارند با هم در پنج عامل نظارتی و یک عامل نرخ تصادف ،یب می‌شوند.


در پایان بررسی انطباق FMCSA، شرکت مخابراتی اخطاری کتبی از رتبه بندی ایمنی پیشنهادی دریافت می کند که کاستی های کشف شده در طول بررسی را فهرست می کند.

رتبه ایمنی پیشنهادی، در صورت عدم اعتراض، 60 روز پس از تاریخی که حامل موتور اخطار رتبه ایمنی پیشنهادی را دریافت می‌کند، قابل اجرا خواهد بود.

حامل موتوری که رتبه ایمنی نامن،ی دریافت می‌کند، صلاحیت عملیاتی آن لغو می‌شود، مگر اینکه رتبه‌بندی ۶۰ روز پس از تاریخ اجرایی شدن ارتقاء یابد. (مدت زم، 45 روز برای حامل های مسافربری و حامل های حمل کننده مواد خطرناک است).

در سال 2023، تقریباً 36 درصد از همه شرکت‌هایی که تحت بررسی انطباق قرار گرفتند، رتبه ایمنی مشروط یا رضایت‌بخش دریافت ،د.

6 پیامدهای ش،ت در حسابرسی DOT

برخی از پیامدهای م،ب تر رتبه بندی ایمنی نامطلوب عبارتند از:

1. سفارش اجباری خارج از خدمت برای رتبه بندی نامطلوب

رتبه‌بندی ایمنی نامطلوب به‌طور خودکار منجر به یک دستور عملیاتی خارج از سرویس صادر شده توسط FMCSA می‌شود، مگر اینکه رتبه‌بندی ظرف 60 روز پس از تاریخ اطلاع FMCSA در مورد رتبه‌بندی نامطلوب پیشنهادی، به شرطی یا رضایت‌بخش ارتقا یابد.

حامل‌های مسافربری و حامل‌های موتوری که مواد خطرناکی را حمل می‌کنند که نیاز به پلاک‌گذاری خودرو دارند، باید ظرف 45 روز پس از صدور رتبه‌بندی ایمنی نامطلوب پیشنهادی، رتبه ایمنی ارتقا یافته دریافت کنند.

2. از دست دادن ،ب و کار

شرکت حاملی که رتبه ایمنی نامطلوب دریافت می کند ممکن است با از دست دادن ،ب و کار مشتریان خود مواجه شود. حمل‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای نگران تأثیری که چنین رتبه‌بندی ممکن است بر مسئولیت بالقوه آنها داشته باشد، در صورتی که حامل موتور در حین حمل بار مشتری درگیر حادثه‌ای جدی شود، می‌شوند.

3. مسائل مربوط به مسئولیت خسارت جزایی

حاملان موتور بین ایالتی همچنین باید از قرار گرفتن بالقوه خود در معرض خسارات تنبیهی در دعاوی آگاه باشند.

در صورتی که هیئت منصفه تشخیص دهد که حامل موتور برنامه های ایمنی قابل توجهی ندارد یا در استخدام راننده ناایمن با سهل انگاری فاحش عمل کرده است، ممکن است خسارات تنبیهی را ارزیابی کند. حامل‌های موتور با رتبه ایمنی نامن، یا سابقه پرونده‌های اجرایی که توسط FMCSA ارائه شده است، در معرض خطر خاصی هستند، زیرا این اطلاعات ممکن است در مقابل هیئت منصفه قرار بگیرد و منجر به خسارات تنبیهی شود.

4. افزایش حق بیمه یا عدم توانایی در دریافت پوشش

از آنجایی که رتبه‌بندی‌های ایمنی شرکت‌های حمل‌ونقل موتوری در دسترس عموم است و در بسیاری از موارد می‌تواند مسئولیت متصدی حمل‌ونقل موتور را برای خسارات تنبیهی افزایش دهد، بسیاری از شرکت‌های بیمه رتبه‌بندی‌ها را در تصمیم‌گیری‌های خود در مورد پوشش و سطح حق بیمه لحاظ می‌کنند.

در محیط امروز، حامل های موتور مایل به حفظ هزینه های بیمه رقابتی نیاز به حفظ رتبه ایمنی رضایت بخش است.

5. توجه به دقت

شرکت‌ها به‌،وان بخشی از ،ید یا سرمایه‌گذاری بالقوه، مرتباً بررسی‌های لازم را روی رتبه‌بندی ایمنی و امتیازات ایمنی حامل موتور هدف انجام می‌دهند.

6. مجازات برای نقض ایمنی

FMCSA همچنین می تواند اقدامات اجرایی را برای بازیابی مجازات های مدنی برای نقض مقررات فدرال ایمنی حمل کننده موتور پیگیری کند.

بزرگترین جریمه ای که FMCSA می تواند صادر کند 225000 دلار برای نقض مواد خطرناک و مقررات مجوزهای ایمنی است که منجر به بیماری جدی، آسیب شدید به افراد یا ت،یب اموال می شود.

کمترین هزینه تخلف برای اولین نقض قو،ن تعرفه 387 دلار است.

در هر مورد، FMCSA در میزان جریمه های مدنی که صادر می کند، اختیار قابل توجهی دارد. به ،وان مثال، در سال 2023، FMCSA 3650 کیس را بر روی حامل‌های موتور غیر hazmat با ارزیابی خوب بین 150 تا 251،000 دلار بست، اما میانگین ارزش آن 6763 دلار بود.

اکنون قبل از مواجهه با بررسی انطباق، آماده شوید

با توجه به این پیامدهای بالقوه بازبینی انطباق ناموفق، حاملان موتور باید به طور فعال وضعیت انطباق خود با مقررات ایمنی فدرال را بررسی کنند. در زیر چند گزینه برای بررسی وجود دارد:

  • حسابرسی DOT ساختگی. یکی از بهترین روش‌ها برای ارزیابی انطباق فعلی حامل موتور، انجام ممیزی DOT ساختگی است. ممیزی ساختگی بررسی انطباق توسط FMCSA را شبیه سازی می کند. هر شکاف قابل توجهی در انطباق را شناسایی می کند و نقشه راه چگونگی دستیابی به انطباق را ارائه می دهد قبل از FMCSA بررسی رسمی انطباق را آغاز می کند.
  • تجزیه و تحلیل شکاف ایمنی. حامل های موتور می توانند تجزیه و تحلیل شکاف ایمنی را در بخش هایی از برنامه ایمنی خود انجام دهند، مانند هر CSA BASIC در حال حاضر نزدیک یا بالاتر از آستانه.
  • حسابرسی سوابق انطباق حیاتی. در طول بررسی انطباق، یکی از تمرکزهای اصلی FMCSA اطمینان از حفظ سوابق سازگار توسط حامل موتور است. انجام ممیزی صلاحیت راننده، فایل‌های تعمیر و نگهداری خودرو، و فایل‌های تست مواد مخدر و الکل می‌تواند تخلفاتی را شناسایی کند که در برخی موارد، قبل از بررسی انطباق قابل رفع است.
  • سیاست های ایمنی را مرور کنید. بررسی جریان شرکت سیاست های ایمنی می تواند شکاف های بالقوه انطباق را شناسایی کند. در برخی موارد، شرکت مخابراتی می‌تواند با به‌روزرس، خط‌مشی‌ها از تخلف جلوگیری کند.

صرف نظر از اینکه شرکت حامل کدام گزینه را انتخاب می کند، انجام این مراحل برای ارزیابی پیشگیرانه انطباق حامل با مقررات ایمنی حامل موتور فدرال، شرکت را در موقعیت بسیار بهتری در طول بررسی انطباق قرار می دهد.




درباره نویسنده: کریستوفر جی. اکهارت، شریک، موسسه حقوقی اسکوپلیت، به حاملان موتور و سایر مشتریان واسطه حمل و نقل در مورد انطباق با مقررات DOT مشاوره می دهد. کار او شامل نمایندگی مشتریان در بررسی انطباق با FMCSA و اقدامات اجرایی است.

Scopelitis نیازهای قانونی بیش از 5000 شرکت مرتبط با حمل و نقل، از جمله 90 مورد از 100 شرکت حمل‌ونقل موتور برتر در کشور را تامین می‌کند.

این مقاله مهمان ارائه شده مطابق با استانداردها و سبک ویرایشی Heavy Duty Trucking تالیف و ویرایش شده است تا اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان ما قرار دهد. نظرات بیان شده ممکن است منع، کننده نظرات HDT نباشد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10229095/what-happens-if-i-fail-a-u-s-dot-compliance-review