انجمن سازندگان موتور و تج،ات (MEMA) دارد انجمن تامین کنندگان خود را بازسازی کرد، حرکتی که به تولیدکنندگان قطعات و تج،ات کامیون های سنگین امکان دسترسی به طیف وسیع تری از تامین کنندگان و منابع را می دهد.
پیش از این، MEMA از چهار بخش تشکیل شده بود: انجمن تامین کنندگان لوازم جانبی خودرو (AASA)، انجمن تولیدکنندگان سنگین (HDMA)، انجمن بازسازی تج،ات موتور (MERA)، و انجمن تامین کنندگان تج،ات اصلی (OESA).
بر اساس ساختار جدید، که بیل لانگ، رئیس و مدیر عامل MEMA آن را “ساده سازی ساختاری” نامید، همه اعضا اکنون تنها در دو گروه تشکیل خواهند شد: تج،ات پس از فروش و تج،ات اصلی. این انجمن همچنین تحت یک به روز رس، نام تجاری قرار گرفت تا این تغییر را منع، کند، از جمله لوگو و شعار به روز شده، “MEMA، انجمن تامین کنندگان خودرو”.
چرا MEMA بازسازی شد؟
لانگ با اشاره به روندهای رایج در خودروها و وسایل نقلیه تجاری در هر دو حوزه پس از فروش و OE، از جمله فناوری جدید، اختلالات زنجیره تامین، برق رس، و تمرکز بیشتر بر پایداری، گفت: “تغییرات سریع بر صنعت ما تأثیر می گذارد.” «زمان من،ی بود که در استراتژی خود برای رسیدگی بهتر به نیازهای اعضا تجدید نظر کنیم. شرکت های عضو ما امروز بیش از هر زمان دیگری اشتراکات مش، دارند. ما برنامهریزی و چابکی مؤثرتری برای واکنش به تغییرات صنعت با سادهسازی ساختار سازم، ارائه خواهیم داد.»
برای مثال، در ساختار ت،یم قبلی، یک تامین کننده پس از فروش باید به سه بخش MEMA بپیوندد تا از تمام اطلاعات موجود بهره مند شود. اکنون، آنها فقط می توانند به یکی تعلق داشته باشند.
تغییر ساختار MEMA در سال 2023 چه م،ایی برای اعضای آن خواهد داشت؟
جولی فیم، رئیس و مدیر عامل تامین کنندگان تج،ات اصلی MEMA، در یک نشست مطبوعاتی گفت که تجدید ساختار رویدادهای بخش بازار یا ساختارهای جلسات خاص را تغییر نمی دهد، اما به سازمان این امکان را می دهد که صدای تامین کننده را متمرکز کند.
او گفت: «این به ما امکان میدهد تا صدای قویتری برای صحبت در مورد نیاز تأمینکنندگان داشته باشیم… و با آن صدای قویتر به مسائل ،تی رسیدگی کنیم، صرف نظر از اینکه این کار سبک یا سنگین، تج،ات اصلی یا بازار پس از فروش است».
کالین شاو که اخیراً به،وان مدیر ارشد خودروهای تجاری MEMA و مدیر عملیاتی تج،ات اصلی MEMA شناخته شده است، گفت که بازسازی به ایجاد همکاری و در نهایت ایجاد راهحلهای صنعتی برای مسائل مش، کمک میکند.
من در حرفهام، زم، را در شرکتهای OEM، زم، را در تامینکنندگان خودروهای تجاری، زم، را در تامینکنندگان خودروهای سبک، سطح 1 گذراندهام و آنچه میتوانم بگویم این است که چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد که ما را به هم نزدیک میکند. شاو گفت که باید اختلافات موجود در بازار ما را حل کنیم. ویژگیهایی بین خودروهای سبک و بازار سنگین وجود دارد، اما چیزهای زیادی به ،وان یک جامعه تامینکننده وجود دارد که ما را گرد هم میآورد که باید آنها را حل کنیم.
شاو سابقاً رئیس و مدیر عملیات بخش HDMA MEMA بود. در نقش جدید خود، او جهت گیری استراتژیک را در حمایت از تامین کنندگان خودروهای تجاری، در هر دو گروه عضو OE و پس از فروش، هدایت خواهد کرد.
سایر پیشرفت های MEMA عبارتند از:
- یک پلتفرم جدید، مرکز پایداری، که به اعضا کمک میکند تا فرآیندها و ا،امات پیچیدهتر یک برنامه پایدار پایدار را هدایت کنند.
- منبعی برای تنوع، برابری، و شمول که در آن کارکنان و اعضا می توانند در گفتگوی م،ادار شرکت کنند و بهترین شیوه ها را برای ایجاد محیط های تجاری ایمن و دلپذیر به اشتراک بگذارند.
- دسترسی بیشتر به شوراهای عضو، برنامهنویسی، رویدادها و کارکنان وکالت MEMA در واشنگتن دی سی
منبع: https://www.truckinginfo.com/10190345/mema-restructures-supplier-،ociation-to-reflect-industry-changes